۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۷۴۰۲۲۳
کاظمی خبر داد؛

توزیع ۱۰۰ هزار پُرس غذا در موکب حرم مطهر بانوی کرامت

توزیع ۱۰۰ هزار پُرس غذا در موکب حرم مطهر بانوی کرامت
مسئول مهمانسرای موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: موکب حرم مطهر بانوی کرامت در عمود ۱۰۸۰ به مدت ده روز خدمات پذیرایی به زائران ارائه خواهد کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سیدمحمد موسی کاظمی با اشاره به خدمات بخش طبخ و توزیع غذا در موکب حرم مطهر بانوی کرامت در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده روبی اربعین اظهار کرد: موکب حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به مدت ده روز فعال خواهد بود و روزانه ۱۰ هزار پرس غذای سرد و گرم در بین زائران اربعین توزیع می کند.

وی با اشاره به اینکه مواد اولیه غذایی با مشارکت بانیان و خیران تهیه و از ایران به عراق اعزام می شود، افزود: در کل ایام اربعین برای طبخ و توزیع ۱۰۰ هزار پرس غذا برنامه ریزی شده و با توجه به گرمای هوا روزانه هزار و ۵۰۰ عدد دوغ نیز بین زائران توزیع خواهد شد.

مسئول مهمانسرای موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ادامه داد: موکب حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در سه وعده صبحانه، نهار و شام با غذای گرم و در سه میان وعده با ساندویچ سرد از زائران پذیرایی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در موکب آستان مقدس بانوی کرامت ۸ نانوا به صورت افتخاری مستقر خواهند بود خاطرنشان کرد: در کنار وعده های غذایی و میان وعده ها روزانه ۴ هزار قرص نان سنتی لواش نیز پخت و توزیع می شود.

موسی کاظمی افزود: مواد اولیه غذایی و بطری های آب معدنی هم اکنون تهیه و در حال بارگیری برای اعزام به کربلا در روزهای اول ماه صفر است.

ارسال نظرات