۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۷۴۰۲۵۷

علی کریمی و تکرار دروغ‌هایش در آستانه شهریور

علی کریمی و تکرار دروغ‌هایش در آستانه شهریور
در آستانه سالگرد فوت مهسا امینی، سیل اخبار دروغین و شایعات با این موضوع افزایش پیدا کرده است.

با نزدیک شدن به سالگرد درگذشت مهسا امینی، اپوزیسیون برنامه خود برای ایجاد اغتشاش و  برهم زدن آرامش جامعه آغاز کردند. ایجاد شایعات هرچند تکراری برای رسیدن به این هدف در دستور کار چهره‌های سرشناس جریان ضدانقلاب قرار گرفته است.

در یکی از آخرین نمونه‌ها علی کریمی بار دیگر پست دروغینی که بارها تکذیب شده را در فضای مجازی منتشر کرد. در این پست که به دروغ از قول علیرضا زاکانی شهردار تهران و با جعل لوگوی موسسه همشهری ادعا شد که وی گفته: «بنده در جلسه‌ی خطاب به روسای قوا عرض کردم: خانه عفاف را برای تخلیه هیجانات این دختران به ظاهر معترض در چند نقطه تهران راه‌اندازی کنیم، این غائله ختم می‌شود. هم هیجانتشان تخلیه می‌شود و هم درآمد شرعی کسب می‌کنند»

 

علی کریمی از چهره‌های سرشناسی است که سال گذشته به یکی از مهره‌های رسانه‌ای جنبش «زن، زندگی، آزادی» تبدیل شد. او بارها با انتشار اخبار دروغ و جعلی از یکی سو آرامش فکری مردم را بر هم زد و از سوی دیگر با تحریک جوانان آنان را برای اغتشاش به خیابان‌ها کشید(اینجا را بخوانید).

 

طی چند روز اخیر موج اخبار و شایعات مجازی رونق گرفته به طوری که هفته گذشته نیز با انتشار فیلم ۷ سال پیش مدعی شده بودند، پلیس به دلیل بی‌حجابی کاروان عروسی در اراک را متوقف کرده، درحالی که این فیلم مربوط به سال ۱۳۹۵ و پیرو گزارش‌های مردم مبنی بر سدمعبر بود.

احسان قنبری نسب
منبع: فارس
ارسال نظرات