۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۷۴۰۹۱۹
آیت الله رجبی در پیامی:

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مؤیدی مربی دلسوز برای جوانان مؤمن و انقلابی بابل بود

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مؤیدی مربی دلسوز برای جوانان مؤمن و انقلابی بابل بود
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در پیامی ضمن تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مؤیدی تصریح کرد: آن مرحوم عالم ربانی، مربی دلسوز و پدر مهربان برای نوجوانان و جوانان مؤمن و انقلابی بابل بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمود رجبی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در پی درگذشت حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مؤیدی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت جانگداز حضرت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مؤیدی قلب مؤمنان آشنا با ایشان را جریحه‌دار کرد. آن مرحوم عالم ربانی، مربی دلسوز و پدر مهربان برای نوجوانان و جوانان مؤمن و انقلابی بابل بودند.

برکات ایشان که از مسجد مبارک کاظم‌بیک به سراسر کشور نشر پیدا کرده و در دیگر نقاط کشور الگو گردیده‌است، صدقه جاریه‌ای برای ایشان خواهد بود.

اینجانب درگذشت ایشان را که عمر مبارک خود را صرف نشر معارف حقه اهل‌بیت علیهم السلام، تربیت نسل جوان و نیروسازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند؛ به محضر مبارک حضرت بقیةالله‌الاعظم ارواحنالتراب‌مقدمه‌الفداء، رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی و خدمت خانواده محترم ایشان و عموم مردم شریف مازندران تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال تنعم به نعمت همنشینی با اصحاب اباعبدالله الحسین علیه السلام و رحمت و مغفرت و علو درجات را برای ایشان و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان خواستارم.

حشره الله مع رسول الله و اهل‌بیته الطاهرین.

ارسال نظرات