۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۷۴۰۹۴۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تکمیل زیرساخت ها در حوزه بهداشت و درمان ضروری است

تکمیل زیرساخت ها در حوزه بهداشت و درمان ضروری است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: تکمیل زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان ضروری است و در این راستا لازم است اعتبارات تامین و تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، شب گذشته در دیدار با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در دفتر امام جمعه خرم آباد، گفت: قطار نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز ازابتدای تشکیل تاکنون قطار سازندگی و خدماتش در حال حرکت و خدمت رسانی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه دولت سیزدهم در راستای پوشش بیمه افراد کم درآمد و دهک های پایین جامعه اقدامات بسیار خوبی داشته است، افزود: اقدامات بیمه سلامت در دولت سیزدهم با جهش همراه بوده است.

وی سلامت را زیربنای رفاه و پیشرفت در تمام ساحت ها عنوان کرد و گفت: جامعه سالم می تواند رفاه را برای مردم خود به ارمغان آورد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به اقدامات مطلوب بیمه سلامت در استان لرستان اشاره و عنوان کرد: از جمعیت ۵۰۰ هزار نفری لرستان بیش از ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد است و جمعیت قابل توجهی نیز تحت پوشش بهزیستی و دیگر نهادهای حمایتی هستند.

وی بیان کرد: با وجود وضعیت معیشتی در لرستان نسبت باید نگاه ویژه به استان داشت و برای تکمیل زیرساخت ها در حوزه بهداشت و درمان تامین و تکمیل اعتبارات ضروری است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات