۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۷۴۰۹۷۶
امام جمعه قصرشیرین:

همه امکانات برای تردد زائرین حسینی در مرز خسروی فراهم است

همه امکانات برای تردد زائرین حسینی در مرز خسروی فراهم است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام صالحی گفت: همه امکانات برای تردد راحت زائرین حسینی در مرز خسروی فراهم است و ماشین‌ها از پارکینگ‌ها تا نقطه مرزی زائران را منتقل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق صالحی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران مستقر در مرز خسروی اظهار داشت: مرز خسروی به برکت مجاهدت‌ها و تلاش‌های انجام شده به‌صورت 24 ساعته تردد در آن جریان دارد.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین افزود: هر روز تردد زائران بیشتر می‌شود طوری که در شب گذشته بیش از 72 هزار نفر زائر از این مرز تردد کرده اند.

وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در پایانه مرزی خسروی در طرف ایرانی و عراقی رخ داده است، گفت: خدمات بسیار خوبی به زائران ارائه می‌شود و مردم رضایت داشتند.

حجت الاسلام صالحی افزود: همه امکانات برای تردد راحت زائرین حسینی در مرز خسروی فراهم است و ماشین‌ها از پارکینگ‌ها تا نقطه مرزی زائران را منتقل می‌کنند.

وی ادامه داد: مرز خسروی کهن‌ترین و قدیمی‌ترین مرز میهن اسلامی ما و تنها مرز رسمی و بین المللی بوده است لذا زائران اربعینی می‌توانند مرز خسروی را به عنوان یک مرز خوب می‌توانند برای تردد به کشور عراق انتخاب کنند.

حجت الاسلام صالحی گفت: بحمدالله اتفاق مبارکی افتاده این است که ائمه جمعه از سراسر کشور در استان‌های مرکز و شمالی از این مسیر مشرف می‌شوند و کارهای فرهنگی خوبی در کمیته اربعین در استان انجام شده از جمله حضور روحانیون در مسیر خروج و ورود و بدرقه زائران با قرآن و اسپند است.

وی تصریح کرد: نسبت به سال گذشته می‌توان گفت پیشرفت قابل قبولی در مرز خسروی شاهد هستیم و این پیشرفت‌ها از رضایت زائران کاملاً قابل مشاهده است و امیدواریم در سال‌های آتی شاهد افزایش بیش از پیش تردد زائران باشیم./1400/

ارسال نظرات