۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۷۴۱۱۰۸

افزایش ۱۰۰ درصدی اساتید الشخص الاعتباری

افزایش ۱۰۰ درصدی اساتید الشخص الاعتباری
بر اساس آنالیز دقیق آمار ثبت درس اساتید تا روز پنجشنبه ۹ شهریور ماه ۱۴۰۲بیش از یک چهارم اساتید ثبت درس کرده اند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، بر اساس آنالیز دقیق آمار ثبت درس اساتید تا روز پنجشنبه ۹ شهریورماه ۱۴۰۲بیش از یک چهارم اساتید محترم تا امروز ثبت درس نمودند که ۹۴ درصد در طرح جاری حوزه علمیه ثبت درس را انجام داده‌اند؛ که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته آمار درس الشخص الاعتباری ۱۰۰ درصد افزایش و آمار ثبت درس الفائق ۲۵ درصد افزایش داشته است.

آمارهای میدانی نشان از بالا رفتن این نسبت‌ها در سمت طلاب خبر می‌دهد و پس از پایان ثبت درس اساتید، طلاب محترم هم بر این نسبت خواهند افزود.

اساتید معزز حتما در دروس آزاد هم توجه ویژه به #دروس_تمهیدی_فقه_معاصر بنمایند. این دروس را طلاب پایه ۹ و ۱۰ و درس خارج انتخاب خواهند کرد و توضیحات مفصل و بسته حمایتی در ادامه منتشر خواهد شد.

طلاب محترم برای ورود به برنامه بزرگ آینده حوزه حتما باید در این دروس اختیاری شرکت داشته باشند. (با دقت بخوانید)
https://eitaa.com/fiqhci/850

نکته قابل تامل دیگر حضور اساتید جدید در دروس خارج فقه معاصر و موضوعات جدیدی که به صورت خودجوش وارد میدان درس‌های خارج شده است. گزارش این دروس را هم خواهیم داد.

تا مهرماه ان شاالله جلد اول کتاب شرح شخص اعتباری آیت الله شب زنده دار و جلد اول کتاب شرح بحوث فقهیة استاد تعظیمی فر منتشر خواهد شد که می‌توانید از کتابفروشی آنلاین دفتر فقه معاصر تهیه نمایید.

کتب فقه معاصر را از کتابفروشی آنلاین فقه معاصر به راحتی تهیه کنید. 

https://b2n.ir/fiqhcich

ارسال نظرات