۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۷۴۱۳۶۵

پیام قدردانی استاندار اصفهان برای حضور بی بدیل مردم در آیین های اربعین

پیام قدردانی استاندار اصفهان برای حضور بی بدیل مردم در آیین های اربعین
اصفهان ـ استاندار اصفهان با صدور پیامی از حضور بی بدیل و پرشور مردم استان اصفهان در آیین های اربعین حسینی و در عتبات عالیات قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، دکتر سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان، با صدور پیامی  از حضور بی بدیل مردم استان در آیین های اربعین حسینی(ع) در اصفهان و عتبات عاليات قدردانی کرد؛ متن پیام استاندار اصفهان بدین شرح است:

«اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاه»

مقام معظم رهبری: درسی که اربعین به ما می‌دهد، زنده نگه ‌داشتن یاد حقیقت و خاطره‎ شهادت درمقابل طوفان تبلیغات دشمن است.

غريو «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» خيل گسترده شيفتگان خاندان عصمت و طهارت و محبان حريم ولايت در راهپيمايی عظيم اربعين حسينی(ع) امسال، ضمن پاسداشت باشكوه مكتب متعالی و انسان ساز عاشوراء، تصريحی موكد بر لبيك مشتاقانه قاطبه مردم متدين و ولايتمدار ايران اسلامي به ندای داهيانه مقام معظم رهبری مي باشد.

واقعيت ها و تصاوير بی بديل ثبت شده از جای جای ميهن اسلامی تا صفوف بهم فشرده راهپيمايان حاضر در مسير بين الحرمين در كربلای معلی، گواهی سترگ بر پويايی و همگرايی برجسته نسل جوان و نوجوان آينده ساز ايران اسلامي در همگامی با ساير عزاداران در آيين عالمگير اربعين حسينی(ع) دارد.

تكرار باشكوه و مستمر اين حماسه عزتمندانه و مقتدرانه بار ديگر بهجت آزادگان جهان و هزيمت فاحش نظام سلطه، بويژه رسانه های مغرض و بلندگوهای تبليغاتی مضمحل و ورشكسته وابسته به آنها را هويدا ساخت.

در این ايام معنوی که مغناطیس حسینی(ع) قلوب عاشقان و شیفتگانش اهل البيت(ع) را در اقصي نقاط کره خاکی به خود جذب می نمايد، میلیون‌ها نفر از دلدادگان مکتب عاشورا از سراسر دنیا در رستاخیز عظیم اربعین حسينی(ع) با پای پياده حاضر شدند و از سویدای دل، به عمق تاریخ، ندای هل من ناصر ینصرنی سیدالشهدا(ع) را با فریادی رسا لبیک گفتند.

مقارن با این رویداد عظیم، خیل کثیری از عاشقان آل الله(ع) نیز در قالب راهپیمایی جاماندگان اربعین در سراسر ایران اسلامی و بویژه استان اصفهان، صحنه هایی مشحون از عشق و ارادت و دلدادگی به آستان حقیقت، عدالت و آزادگی را ترسیم نمودند.

ضمن عرض زيارت قبولی محضر زوار مشرف به زيارت عتبات عاليات و قبولی تعزيت دیگر مشتاقان و ارادتمندان آقا اباعبدالله(ع) كه فهيمانه و مخلصانه با پای دل در غايت تأثر و تألم اربعين حسينی(ع) را گرامی داشتند، هيئات مذهبي، متوليان، ائمه جمعه و جماعات، متصديان و خادمين معزز مواكب حسينی(ع)، دستگاه های خدمات رسان وهمه خادمان و ارادتمندان ساحت آل الله(ع) در جای جای گسترده استان ولايتمدار اصفهان تا نقطه صفر مرزی و عتبات عاليات كه در نهايت اخلاص، ادب و قانون مداری در برگزاری هرچه باشكوه تر اربعين حسينی امسال نهايت مساعی را معمول نمودند، صميمانه قدردانی نموده، توفیقات همگان در خدمت به مکتب حسینی(ع) و زوار آقا اباعبدالله(ع) و همگرایی در مسیر ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) را از خداوند متعال مسئلت می نمايم./1304/

سيدرضا مرتضوی
استاندار اصفهان

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات