۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۹
کد خبر: ۷۴۱۵۷۷

کلیپ از مردم؛ برای مردم

کلیپ از مردم؛ برای مردم
بر اساس گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت، نماهنگ «از مردم؛ برای مردم» منتشر شد.

به گزارش گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، بر اساس گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت در هشتم شهریور ماه ۱۴۰۲، نماهنگ «از مردم؛ برای مردم» را منتشر شد و در این نماهنگ رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای می فرمایند:

«در بخش مدیریّتی هم کارهای بسیار خوبی در دولت انجام گرفته که برای من، در چشم من، ارزش این کارها کمتر از کارهای اقتصادی و پیشرفت‌های اقتصادی نیست. یکی از آنها حضور در بین مردم و مواجهه‌ی مستقیم با مشکلات مردم است. اینکه شما می‌روید در بین مردم، از مردم می‌شنوید، به آنها پاسخ می‌دهید، مطرح میکنند مشکلاتشان را، این کار خیلی خوبی است، این کار بسیار مفیدی است. از چند جهت مفید است؛ یکی‌ این است که شما اطّلاعات دستِ‌اوّل پیدا می‌کنید، فواید دیگر هم دارد. ارتباط نزدیک و متواضعانه و صمیمی با مردم؛ این خیلی مهم است. ما حق نداریم با مردم از جایگاه استعلاء و استکبار برخورد کنیم و حرف بزنیم؛ ما کسی نیستیم؛ آنچه هست متعلّق به مردم است؛ اگر شأنی، شغلی، مقامی هم به ما داده شده، اوّلاً مردم داده‌اند، ثانیاً داده شده برای اینکه به مردم خدمت کنیم.» 

تعداد بازدید : 4

 

ارسال نظرات