۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۷۴۱۶۹۰

برگزاری هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در دامغان و مشهد

برگزاری هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در دامغان و مشهد
نماینده امام و رهبری در لبنان وارد ایران شد تا در مراسم هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» به میزبانی زادگاهش دامغان شرکت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید عیسی طباطبائی عصر سه شنبه در معیت نمایندگانی از حزب الله لبنان و جمعی از مبارزین و فعالان فرهنگی و اجتماعی لبنان وارد تهران شد؛ این عالم مجاهد و نماینده امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در لبنان، برای شرکت در هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» که باحضور چهره‌های شاخص بسیاری از جبهه مقاومت و آیین تجلیل از سال‌ها خدمات عام‌المنفعه اجتماعی، علمی و دینی این مجاهد در غربت، ۲۴ شهریور در زادگاهش دامغان و یکم و دوم مهرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود؛ به وطن سفر کرده است.

"سید عیسی طباطبائی" پس از ورود به تهران جهت زیارت بارگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران عازم شهر مقدس قم شد و در بدو ورود به این شهر مورد استقبال سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم و جمعی از علمای استان قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید عیسی طباطبائی پس از زیارت بارگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در مسجد مقدس جمکران حضور یافت و مورد استقبال حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران قرار گرفت.

گفتنی است، "سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان در توصیف شخصیت حجت الاسلام والمسلمین سید عیسی طباطبائی می‌گوید: هر عبارتی که به کار ببرم نمی‌توانم جزئی ولو کوچک از حق این سید جلیل برما و مسیری که آمده ایم و برملت ما را ادا کنم و از خدا می‌خواهیم این اعمال ایشان را بپذیرد و بهترین پاداش را که از آنِ مجاهدان و مخلصان درگاه اوست، برای ایشان در نظر بگیرد و عمر مبارکشان را طولانی گرداند.

دبیرکل حزب الله لبنان می‌افزاید: باید با احترام کامل و تقدیری بلندمرتبه مقابل کسی بایستیم که دارای ید طولا در مناطق متعدد و در عرصه‌های مختلف است و او برادر گرامی علامه سیدعیسی طباطبایی است که از ایشان به‌خاطر همه تلاش‌ها و همه عطیه‌ها و فداکاری‌هایش تشکر می‌کنم./۹۷۷/

جواد رمضانیان
ارسال نظرات