۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۷۴۱۶۹۹

پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در تجلیل از خلق حماسه باشکوه اربعین

پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در تجلیل از خلق حماسه باشکوه اربعین
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته در برگزاری مراسم اربعین تصریح کرد: خلق این حماسه بزرگ مرهون مجاهدت‌های تعداد بی‌شماری از برادران و خواهران ایرانی و عراقی و دیگر محبان اهل بیت است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به مناسبت خلق حماسه باشکوه اربعین حسینی، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در برگزاری این مراسم قدردانی کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیاده روی باشکوه اربعین حماسه‌ای ماندگار را رقم زد و بار دیگر نیروی حیات‌بخش عشق به حسین -علیه‌السلام- را به رخ جهانیان کشید و بی‌اعتنا به سکوت، سانسور و خفقان رسانه‌ای وابستگان جبهه باطل، توانست عظمت این همایش بزرگ دینی و بشری را به نمایش گذارد.

بی‌تردید، خلق این حماسه بزرگ، مرهون مجاهدت‌های تعداد بی‌شماری از برادران و خواهران ایرانی و عراقی و دیگر محبان اهل بیت -علیهم‌السلام- در سراسر جهان است و این مجاهدت‌ها جز از خزانه غیب الهی پاداش نخواهد گرفت.

به‌مناسبت خلق این حماسه باشکوه، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به سهم خود، از تمام زحمات بی‌شائبه و شبانه‌روزی دولت، دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی، فرهنگی، امنیتی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران قدردانی نموده و تلاش هیئت‌ها و موکب‌داران در آفرینش این حماسه بزرگ را ارج می‌نهد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین، مراتب قدردانی و سپاس خود را از دولت و مردم بزرگوار عراق که با تمام وجود و با افتخار، میزبان این همایش بزرگ بودند، ابراز می‌دارد.

در پایان، همه برای مجد و عظمت امت اسلامی دست به دعا برمی‌داریم: «اللهم انصرمن نصر الدین»! آمین!

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظرات