۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۷۴۱۹۴۴

دستگیری یک عامل تکفیری و ۲ سرشبکه اغتشاشات وابسته به جریان نفاق در غرب تهران

دستگیری یک عامل تکفیری و ۲ سرشبکه اغتشاشات وابسته به جریان نفاق در غرب تهران
فرمانده سپاه شهرستان قدس از دستگیری عامل تکفیری وابسته به داعش و چند سرشبکه نفاق در شهرستان قدس خبر داد.
 

سرگرد هادی حفیظی با اشاره به دستگیری عامل تکفیری اظهار داشت: با رصد و اقدامات فنی اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه شهرستان قدس، عامل تکفیری که دارای سوابق ویژه نظامی در خارج از کشور بوده طی فرآیندهای پیچیده اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه شهرستان قدس شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: این فرد دوره‌های تخصصی آموزش نظامی را در کشور پاکستان گذرانده و در پوشش اتباع وارد کشور شده و فعالیت‌هایی در زمینه قاچاق انسان نیز داشته است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان قدس در ادامه گفت: 2 سرشبکه از عاملین اصلی سازماندهی اغتشاشات وابسته به جریان نفاق خارج از کشور، نیز در شهرستان قدس با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه شهرستان قدس و پشتیبانی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: این عناصر با پشتیبانی‌های مالی منافقین کور دل سعی در شایعه‌سازی، سازماندهی و گمراهی نوجوانان برای مشارکت در اغتشاشات داشتند که در تور اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه در شهرستان قدس قرار گرفتند.

سرگرد حفیظی در پایان خاطرنشان کرد: در این ایامی که دشمنان ملت ایران سعی در ناامن سازی کشور داشتند، چندین ادمین و فعال فضای مجازی که وابستگی به رسانه‌های ضد انقلاب خارج از کشور را داشتند با اقدام به موقع شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

احسان قنبری نسب
منبع: تسنیم
ارسال نظرات