۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
کد خبر: ۷۴۱۹۹۰
قائم مقام چهارمین جشنواره ملی فردخت خبر داد؛

آخرین فرصت ثبت نام درجشنواره ملی فرهنگی هنری و دانش بنیان فردخت

آخرین فرصت ثبت نام درجشنواره ملی فرهنگی هنری و دانش بنیان فردخت
اصفهان – تقاعدیان آخرین مهلت ثبت نام چهارمین جشنواره ملی فرهنگی هنری و دانش بنیان فردخت را ۳۰ مهر اعلام کرد و گفت: آخرین مهلت تحویل آثار ۱۰ آذرماه امسال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، عادله سادات تقاعدیان امروز در آیین آغاز به کار و رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره ملی فرهنگی هنری و دانش بنیان فردخت در کاشان گفت: این دوره از جشنواره در سه سطح ویژندها، آزاد، دانشجویی و دانش‌آموزی با موضوعات مانتو اجتماع، طراحی مجموعه «کالکشن» خانواده و پژوهش برگزار می‌شود.

وی مهلت ثبت نام در چهارمین جشنواره ملی فرهنگی هنری و دانش بنیان فردخت را تا ۳۰ مهرماه و تحویل آثار را تا ۱۰ آذرماه امسال اعلام کرد و افزود: در نخستین جشنوار فردخت ۴۰ اثر، دومین جشنواره ۱۸۰ اثر و سومین ۴۳۰ طرح شامل مانتو اجتماع و طرح پژوهشی از ۴۰ استان و شهر کشور طی ۸ ماه برگزار شد.

قائم مقام ستاد برگزاری چهارمین جشنواره ملی فرهنگی هنری و دانش بنیان فردخت با بیان اینکه در نخستین جشنواره ۲۰۰ دست مانتو دوخت و تولید شد، از عدم همکاری و مساعدت مالی مسؤولان در دوره‌های بعدی برای تولید انبوه طرح‌های برتر و عرضه به بازار انتقاد کرد و گفت: سال دوم ساز و کار مناسبی به ویژه پیشنهاد دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی از کمیته امداد برای تولید طرح‌های منتخب وجود نداشت.

لازم به ذکر است، آیین آغاز به کار و رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره ملی فرهنگی هنری و دانش بنیان فردخت با حضور دکتر لطفی دبیر کارگروه مد و لباس کشور و معرفی دکتر محمد رضا نجفی به عنوان دبیر چهارمین دوره از جشنواره در تالار مرحوم تفضلی اتاق بازرگانی کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات