۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۷۴۱۹۹۸

کوه ضدانقلاب باز هم موش زایید!

کوه ضدانقلاب باز هم موش زایید!
دشمنان ملت ایران با وجود سرمایه‌گذاری گسترده برای ایجاد اغتشاش در سالگرد آغاز اغتشاشات سال گذشته، به 2 دلیل مهم از جمله «فقدان ظرفیت، انسجام درونی و اعتبار» و همچنین «عدم زمینه اجتماعی در داخل کشور»، کاملا شکست خوردند.

نورنیوز نوشت: شنبه 25 شهریورماه 1402 به عنوان روزی که اتاق فکرهای ضدایرانیِ غربی-صهیونیستی و جریان‌های ضدانقلاب، آن را نقطه آغازی برای بازتولید اغتشاش و ناامنی در کشور انتخاب کرده بودند، آرام‌تر از بسیاری از روزهای عادی در سراسر کشور سپری شد تا شکستی دیگر برای دشمنان ملت ایران در صفحات تاریخ ثبت شود.  

این شکست در حالی رقم خورد که دستِ‌کم طی چهار ماه گذشته، تمام امکانات و ظرفیت‌های میدانی، رسانه‌ای، اطلاعاتی، سیاسی و مالی به خدمت گرفته شده بود تا به هر شکل ممکن کشور را به ناامنی و مسائلی از جنس آنچه سال گذشته رقم خورد، دچار کند.

قابل توجه اینکه؛ سناریوی طراحی شده برای این روزها، البته تفاوت‌هایی از حیث اجرا و شیوه عمل عناصر میدانی با سال گذشته داشت و قرار بود به مراتب خشن‌تر و با تمرکز بر گرفتن تلفات انسانی بیشتر رقم بخورد.

حجم کشفیاتی که نیروهای اطلاعاتی-امنیتی و انتظامی ظرف این چند ماه و حتی همین روز گذشته داشتند، به روشنی این گزاره را تقویت می‌کند که دشمنان ملت ایران چه خواب شومی برای جان و مال و آسایش مردم دیده بودند.

ضدانقلاب اما با وجود سرمایه‌گذاری کم‌سابقه و گسترده برای ایجاد اغتشاش در سالگرد فوت مرحومه مهسا امینی به دو دلیل مهم از جمله «فقدان ظرفیت، انسجام درونی و اعتبار» و همچنین «عدم وجود زمینه اجتماعی در داخل کشور»، کاملا شکست خورد و نتوانست اهداف خود را برآورده کند.

سه اقدام مهم شامل «فعالیت رسانه‌ای کم‌سابقه و هدفمند»، «پشتیبانی سیاسی مانند بیانیه‌های مقامات ارشد سیاسی کشورهای اروپایی و آمریکا» و «سازمان‌دهی اراذل و اوباش برای انجام اقدامات مسلحانه و تخریبی»، برنامه اصلی دشمن برای ایجاد بی‌ثباتی و ناامنی در کشور بود.

در مقابل دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی خود نسبت به شناسایی، دستگیری و ضربه به شبکه‌های ضدامنیتی اعم از تروریست‌های رسانه‌ای و عناصر میدانی آنها که قصد آشوب و تخریب و جنایت داشتند اقدام کردند، که کاملا موفق بود و باید به آنها دست‌مریزاد گفت.

به صورت طبیعی بخشی از این آمادگی با حضور موثر نیروهای حافظ امنیت در مراکز مهم شهرهای مختلف برای پیشگیری از وقوع رخدادهای غیر منتظره بروز و ظهور پیدا کرد.

حجم بسیار بالای سلاح، مهمات و بمب‌های دست‌سازِ کشف شده از گروه‌های تروریست مزدور که هدف آنان تخریب و کشتار و غارت بود، نشان می‌دهد که در صورت عدم پیش‌بینی تمهیدات اطلاعاتی و انتظامی ضروری، چه وقایع دردناکی می‌توانست در کشور به وقوع بپیوندد.

اکنون ضد انقلاب که در اجرای برنامه‌های ضد امنیتی خود موفقیتی کسب نکرده، در فاز بعدی فضاسازی رسانه‌ای خود کما فی‌السابق نظام را متهم به برقراری شرایط امنیتی و انتظامی خاص در کشور خواهد کرد تا توجیهی برای ناکامی‌های مستمر خود دست و پا کند.

این در حالی است که طی چند روز گذشته میلیون‌ها نفر از هم‌وطنان با استفاده از تعطیلات آخر شهریورماه، عازم سفرهای زیارتی و سیاحتی شدند و هیچ‌گونه توجهی به تلاش‌های ضد امنیتی معاندین نداشتند، لذا متهم کردن نظام به ایجاد شرایط امنیتی و انتظامی ویژه، ادعایی کاملا منفعلانه و غیر قابل پذیرش است.

احسان قنبری نسب
منبع: فارس
ارسال نظرات