۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۷۴۲۰۷۲
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

انقلاب اسلامی ماهیتی معنوی دارد

انقلاب اسلامی ماهیتی معنوی دارد
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: این شعار نه شرقی و نه غربی یعنی حکومت الله، لذا باید هه ما با همه توان و قدرت خدمتگزار اسلام باشیم و از خدمت کوتاهی نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» که همزمان با سراسر کشور در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و با حضور استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، از جنگ تحمیلی به عنوان دفاع از ارزش ها یاد کرد.

امام جمعه کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی گفت: حزب خدا همیشه غالب بوده و تمام برنامه های ما باید برای اسلام باشد، زیرا حکومت از اول از آن خداوند متعال بوده است.

وی افزود: این شعار نه شرقی و نه غربی یعنی حکومت الله، لذا باید هه ما با همه توان و قدرت خدمتگزار اسلام باشیم و از خدمت کوتاهی نکنیم.

آیت الله علما با معنوی خواندن ماهیت انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب ما ماهیتی معنوی دارد بر خلاف استکبار جهانی، امروز آمریکا هر جنایتی را در قالب حقوق بشر مطرح می کند و امامین انقلاب این ماهیت آمریکا را آشکار کردند.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس، ایران در مقابل اکثر دنیا ایستاد و از ماهیت انقلاب اسلامی خود دفاع کرد، لذا باید بدانیم دفاع از قرآن، اسلام، امامین انقلاب و ارزش ها باعث این سربلندی شد.

وی با اشاره به عزتمندی حال حاضرکشور اذعان کرد: زمانی برای سیم خاردار محتاج بودیم و امروز کشورها دست نیاز به سوی تکنولوژی برجسته نظامی ما دراز کرده اند در ضروریات اولیه کشوری محتاج ما هستند.

این استاد برجسته حوزه های علمیه یاد آور شد: امروز انقلاب در تمام موقعیت های ما پر رنگ دیده می شود و اجازه دخالت کشور های دیگر را در امور کشور به کلی از میان برده است و این اقتدار بر خلاف موقعیت کشور در زمان گذشته می باشد./1400/

ارسال نظرات