۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۷۴۲۱۰۳

روز پسر برای ثبت در تقویم کشور پیشنهاد شد

روز پسر برای ثبت در تقویم کشور پیشنهاد شد
اعضای شورای فرهنگ عمومی در نشست اخیر خود، پیشنهاد درج روز پسر در ۱۰ رجب مصادف با سالروز میلاد حضرت امام جواد (ع) به تقویم عمومی کشور را مطرح کردند.

هشتصد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور به ریاست محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با دبیری سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی و حضور انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی در اتاق کنفرانس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر اهمیت فعالیت شورا‌های فرهنگ عمومی در استان‌ها و سرپرستی آن‌ها ذیل نظارت نماینده ولی فقیه در استان را متذکر شد و گفت: در جلسات دولت این بحث مطرح بود که این شورا‌ها باید توسط استانداری‌ها اداره شود، ولی با مخالفت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار شد که تحت سرپرستی نماینده ولی فقیه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز از راه‌اندازی و تأسیس قرارگاه کودک و نوجوان در پروژه‌های فرهنگی و شورا‌های فرهنگ عمومی استان البرز خبر داد.

حامد علامتی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اکران پویانمایی «بچه زرنگ» از پنجم مهرماه در سراسر کشور خبر داد.

اعضای شورای فرهنگ عمومی کشور در نشست اخیر خود، پیشنهاد درج روز پسر در ۱۰ رجب مصادف با سالروز میلاد حضرت امام جواد (ع) به تقویم عمومی کشور را تصویب کردند.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات