۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۷۴۲۲۰۲
آیت الله کعبی در پیامی:

حجت الاسلام اعتبار در مسیر دفاع از اسلام و ایران فداکارانه تا پای جان ایستاد

حجت الاسلام اعتبار در مسیر دفاع از اسلام و ایران فداکارانه تا پای جان ایستاد
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام تسلیتی در پی شهادت حجت الاسلام والمسلمين حجت اعتبار تصریح کرد: وی در مسیر دفاع از اسلام و ایران و دفاع از حقوق ملت فداکارانه تا پای جان ایستاد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت حجت الاسلام والمسلمين حجت اعتبار مدیر حوزه علمیه «قیدار» و امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل شهر «سجاس» پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا ما عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا ( الاحزاب ٢٣)

روحانی فاضل  و بصير ومبلغ انقلابي حجت الاسلام والمسلمين مرحوم حجت اعتبار به شهيدان علم وفضيلت  پیوست.  در محراب عبادت ودر سنگر مسجد  به لقاء الله شتافت.  حوزه های علمیه و نهاد روحانیت پیرو خط سرخ شهادت محمد وال محمد است. و در مسیر دفاع از اسلام و ایران و دفاع از حقوق ملت فداکارانه تا پای جان ایستاده است.

شهید سر افراز حجت اعتبار با ایمان وصداقت و اخلاص و خستگی ناپذیری در جهاد تبلیغ و تربیت طلبه استقامت نمود و مزد جهاد را باشهادت مظلومانه و خونبار گرفت.

با عرض تسلیت به حوزه های علمیه ومردم خوزستان وقیدار زنجان و مردم و فضلا وطلاب حوزه مسجد سلیمان و بهبهان و دوستان وارادتمندان و بستگان و خانواده این شهید؛ انتظار آن است که نیروهای امنیتی و قضایی ابعاد این جنایت کینه توزانه را با دقت؛ بررسی و روشن نمایند و نسبت به تکریم این شهید تبلیغ و خانواده معظم آن مجدانه تلاش نمایند.

از خداوند متعال علو درجات ومغفرت ورضوان ورحمت واسعه الهی و الطاف خاصه پیامبر وال طاهرین صلوات الله علیهم اجمعین را برای شهید حجت اعتبار مسالت می نمایم وبه همه ما توفیق تداوم راه نورانی شهیدان را کرامت نماید. بمنه و کرمه انه سمیع مجیب

الاقل_ عباس کعبی؛ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظرات