۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۴۲۲۰۹
نماینده ولی فقیه در لرستان: 

دوران دفاع مقدس نقطه بی‌نظیری از تاریخ ملت ایران و انقلاب اسلامی است

دوران دفاع مقدس نقطه بی‌نظیری از تاریخ ملت ایران و انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه دفاع مقدس نقطه بی‌نظیری از تاریخ ملت ایران و انقلاب است، گفت: به برکت آن دوران امروز ایران در امن‌ترین نقطه جهان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در خرم‌آباد با اشاره به آغاز هفته وحدت، گفت: وحدت شیعه و سنی برای سربلندی اسلام و مسلمانان لازم است و بزرگان علمای تشیع و تسنن هیچ‌گاه تفاوت‌ها موجب اختلاف در بین آنها نشده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: دستگاه‌های فرهنگی در این هفته با تبیین آثار و برکات میلاد امام‌زمان(عج) برنامه‌های فرهنگی را تدارک ببینند تا منجر به ارتقای فرهنگی و دینی و آشنایی بیشتر مردم با سبک زندگی پیامبر اسلام شود.

وی به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: هشت سال دفاع مقدس نقطه بی‌نظیری از تاریخ ملت ایران و انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: در آن دوران نقش‌آفرینان مدافع آن برای همیشه تاریخ و همه نسل‌ها کاری کردند که قابل‌تحسین، ستودنی و بی‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی و نظام سلطه با همه توان خود در مقابل نظام نوپای اسلامی ایستاد، یادآور شد: اما ملت رشید ایران با کمک نیروهای مسلح مردمی چنان سیلی به شیطان بزرگ زد که همچنان مات و مبهوت است و صدای این سیلی آن‌چنان در گوش سلطه‌طلبان عالم پیچیده که امروز ایران اسلامی را در امن‌ترین نقطه جهان قرار داده، این در سایه رزم این دلاورمردان است.

رئیس‌جمهور با دست پُر به سازمان ملل رفت

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور صبح دوشنبه برای شرکت در مجمع‌عمومی سازمان ملل متحد وارد نیویورک شد، گفت: این سفر در جنبه‌های فرهنگی، تبلیغاتی، سیاسی، اقتصادی و تجاری موفقیت‌آمیز بود.

وی تأکید کرد: امپراتوری رسانه‌های دشمنان علیه ایران دروغ‌پراکنی کرد؛ اما این حضور این دروغ‌های آنها را نقش‌برآب کرد،.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: رئیس‌جمهوری ما با دست پر به سازمان ملل رفت، این دست پر را هم شما مردم با مقاومت خود در جنگ ترکیبی سال ۱۴۰۱ و هوشیاری در سالگرد این جنگ ترکیبی به او دادید.

وی با اشاره به آزادسازی اموال مسدود شده، تبادل زندانیان، برقراری رابطه با همسایگان و کشورهای فرامنطقه‌ای، عضویت در پیمان شانگهای و گروه بریکس، اظهارکرد: وقتی منظومه سخنرانی و دیدارهای مختلف رئیس‌جمهور را در کنار هم قرار می‌دهیم می‌بینیم که تبلیغات دروغین را باطل کرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات