۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۷۴۲۲۲۰
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی:

آیت الله صلواتی در دوران غربت امام خمینی و نهضت از یاران امام راحل بود

آیت الله صلواتی در دوران غربت امام خمینی و نهضت از یاران امام راحل بود
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله صلواتی تصریح کرد: این استاد فاضل در دوران غربت امام خمینی و نهضت اسلامی از یاران امام راحل بود و در اثر همراهی با انقلاب اسلامی رنج تبعید را به جان خرید.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ارتحال آیت الله صلواتی را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، رهبرمعظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی و فقیه جلیل القدر حضرت آیت الله حاج شیخ غلامرضا صلواتی -رحمه الله علیه- از اساتید پیشکسوت وبرجسته حوزه علمیه قم موجب تألم و تأثر گردید.

این عالم زاهد و وارسته، همت و کوشش خود را معطوف شاگرد پروری کرد و اندوخته‌های ارزشمندی که از بزرگان حوزه‌های علمیه کسب کرده بود با سلوکی معنوی واخلاقی به شاگردان خود ارائه کرد.

توانمندی‌های علمی کم نظیر او و سالها مجاهدت در ترویج معارف مکتب اهل بیت -علیهم السلام- و تقویت حوزه‌های علمیه، ساده زیستی و شهرت گریزی از شاخصه‌های بارز آن عالم پارسا بود. این استاد فاضل در دوران غربت امام خمینی و نهضت اسلامی از یاران امام راحل بود و در اثر همراهی با انقلاب اسلامی رنج تبعید را به جان خرید.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رحلت این عالم پرهیزکار و انقلابی را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، رهبرمعظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و همچنین به بیت مکرم، شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن فقیه فرزانه، علو درجات و غفران و رحمت الهی را از خداوند متعال خواستار است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظرات