۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۷۴۲۲۴
امام جمعه آستارا:

انقلاب اسلامی عزت، اقتدار، استقلال و سربلندی را به ایران هدیه کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آستارا بر ضرورت دفاع از ولایت فقیه تاکید کرد و افزود: عامل مهم جلوگیری از انحراف انقلاب اسلامی و مصونیت آن از توطئه‌های شوم دشمنان نظام، وجود ولایت فقیه است.
حجت‌الاسلام علي‌اکبر اکرمي، امام جمعه آستارا
حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی، امام جمعه آستارا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، نشر ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) را از جمله دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز ابهت افسانه‌ای استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم جهانی در اقصی نقاط دنیا شکسته شده است.

وی ادامه داد: تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و نیز بیداری جامعه اسلامی دنیا از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که ابعاد دستاوردهای انقلاب اسلامی نه تنها به ملت ایران بلکه به گستردگی بشریت دنیا است، تصریح کرد: هدف و آرمان‌های امام راحل از به وجود آمدن چنین انقلابی، صدور انقلاب اسلامی و حاکم بودن تفکرات انقلاب در دنیا بوده است.

امام جمعه آستارا، همت، ایثارگری، همدلی و اطاعت از رهبری را رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: دهه مبارک فجر فرصت خوبی برای تجدید میثاق با امام راحل، ارج گذاشتن به مقام والای شهیدان و فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام است.

وی حفظ انقلاب از گزند نااهلان را خطیرترین رسالت امروز مردم بیان کرد و اظهار داشت: عزت و استقلال ایران اسلامی در نتیجه ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و رهبری حکیمانه و قاطعانه امام راحل حاصل شده است. همچنین نقش موثر روحانیان دین و ولایت فقیه از عوامل پیروزی انقلاب بوده است.

وی بر ضرورت دفاع از ولایت فقیه تاکید کرد و افزود: عامل مهم جلوگیری از انحراف انقلاب اسلامی و مصونیت آن از توطئه‌های شوم دشمنان نظام، وجود ولایت فقیه است.

امام جمعه آستارا استکبارستیزی و محرومیت‌زدایی را پیام اصلی و اساسی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی عزت، اقتدار، استقلال و سربلندی برای مردم کشور به ارمغان آمده و اکنون وظیفه همه زنده نگه داشتن انقلاب و اعتلای آن است.

وی به ظرفیت‌های بالای ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: ایام‌الله دهه فجر ظرفیت بسیار بالایی برای ایجاد وحدت در جامعه دارد که نباید از آن غفلت کنیم.

امام جمعه رشت به توسعه شهرستان آستارا در طول دوران پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب زمینه رشد و توسعه در این شهرستان مرزی را فراهم کرد و در این مدت شاهد پیشرفت‌های بسیار چشمگیری در زمینه‌های مختلف بوده‌ایم./950/ت302/ص
ارسال نظرات