۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۷۴۲۳۱۴
همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه «تا قله افتخار» در کاشان برپا شد

نمایشگاه «تا قله افتخار» در کاشان برپا شد
اصفهان – نمایشگاه «تا قله افتخار» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از سوی ناحیه مقاومت بسیج و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد علی فرجی دبیر کمیته نماد‌ها و یادمان‌های شهری و تبلیغات محیطی کنگره شهدای کاشان شنبه شب در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: نمایشگاه «تا قله افتخار» یادآور مسیر پرافتخاری می باشد که در امتداد مسیر شهدا تا کنون طی شده است.

وی افزود: هر آنچه که امروز در قالب عزت، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز شاهد آن هستیم، محصول فداکاری و از خودگذشتگی شهدا هست.

فرجی در ادامه این نمایشگاه در راستای کنگره ملی سرداران و هزار و ۸٠٠ شهید کاشانی و گامی در مسیر پاسداشت ایام دفاع مقدس دانست و اظهارداشت: این نمایشگاه یادآوری مسیر پرافتخاری است که در امتداد مسیر شهدا تا کنون طی شده است.

به گفته وی نمایشگاه «تا قله افتخار» محلی است که توانمندی‌ها و دستاورد‌های ارزشمند علمی، دفاعی، هسته‌ای و سایر بخش‌ها را به منصه ظهور رسانیده است.

دبیر کمیته نماد‌ها و یادمان‌های شهری و تبلیغات محیطی کنگره شهدای کاشان گفت: با توجه به اینکه علاوه بر عموم شهروندان، مخاطب این نمایشگاه دانش‌آموزان هستند، آن را اتفاق مبارکی دانست چرا که دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان این کشور هستند.

فرجی تعامل شهرداری کاشان با بسیج و سپاه را ستودنی دانست و اظهار داشت: مدیریت شهری آمادگی خود را در راستای همکاری با سایر نهاد‌ها به ویژه شجره طیبه بسیج برای ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی اعلام و تأکید می‌کند از حداکثر ظرفیت‌ها برای اشاعه این فرهنگ ارزشمند استفاده خواهد کرد.

وی همچنین از تلاش‌های مجموعه‌های مختلف برای برپایی این نمایشگاه و همچنین سایر اقدامات ترویجی و تبلیغی قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد: این همکاری‌ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم در حد امکان و بضاعت برای ترویج گفتمان ایثار و شهادت گام‌های موثری برداریم.

شایان ذکر است، نمایشگاه «تا قله افتخار» شامل دستاورد‌های علمی، صنایع دفاعی، هسته‌ای و طرح اسوه با غرفه‌های تجربه تونل زمان، سفر به اروپا و آمریکا، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری، قرعه کشی و اهدای جوایز تا دوشنبه دهم مهرماه ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر ویژه دانش‌آموزان و از ساعت ۱۷ الی ۲۱ برای بازدید عموم دایر است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات