۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۷۴۲۴۶۵
رييس كل دادگستري استان اصفهان:

استفاده از الگوهای مديريتی دفاع مقدس، راه برون‌رفت كشور از مشكلات است

استفاده از الگوهای مديريتی دفاع مقدس، راه برون‌رفت كشور از مشكلات است
اصفهان ـ حجت الاسلام جعفری گفت: يكی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس، اقتدار جمهوری اسلامی ايران بود، اقتدار امروز نظام دستاورد آن دوران طلايي مي‌باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام‌ اسدالله جعفري رييس كل دادگستري استان اصفهان، در شورای قضایی استان اصفهان که با حضور اعضای این شورا برگزار شد، ضمن تبريك فرا رسيدن هفته دفاع مقدس و گراميداشت ياد و خاطره شهدا و رزمندگان جنگ هشت ساله تحميلي، يكي از مهم‌ترين دلايل پيروزي‌هاي رزمندگان در اين جنگ را رهبري عالمانه امام خميني (ره) دانست و گفت: در كنار رشادت‌ها و جان‌فشاني‌هاي رزمندگان و شهداي عزيز در جنگ تحميلي، رهبري امام راحل (ره) به ويژه در مواقع حساس و بحراني، عامل اصلي پيروزي‌هاي مختلف ايران اسلامي در دوران هشت‌ساله دفاع مقدس شد.

وي افزود: يكي از دستاوردهاي مهم دفاع مقدس، اقتدار جمهوري اسلامي ايران بود. اگرچه در جنگ تحميلي حمايت‌هاي اطلاعاتي تسليحاتي، مالي و نيرويي حدود ده‌ها كشور قدرتمند جهان از صدام وجود داشت و از لحاظ قدرت نظامي، توان ما با دشمن، قابل مقايسه نبود اما رزمندگان ما با ايمان قوي و توكل به خدا و شجاعت و معنويت توانستند بر قدرت‌هاي ظاهدري دشمنان چيره شوند و اقتدار امروز نظام دستاورد آن دوران طلايي مي‌باشد.

رييس کل دادگستری استان اصفهان دوران هشت‌ساله دفاع مقدس را مظهر كامل تمام ارزشهاي انقلاب اسلامي دانست و تصريح كرد: ما در دفاع مقدس شاهد تبلور ارزش‌هاي والاي انساني و مديريتي از جمله معنويت، وحدت، همدلي، خلاقيت و مديريت جهادي بوديم و اگر مسئولان امروز با همان روحيات، رويكردها و الگوها و با همان خلوص و ولايت‌پذيري كه منجر به پيروزي در جنگ تحميلي شد جامعه را اداره كنند؛ بسياري از مشكلاتي كه در حال حاضر با آن‌ها دست وپنجه نرم مي كنيم به سادگي و با هزينه‌هايي بسيار پايين‌تر قابل حل خواهند بود.

شايان ذكر است در اين نشست ضمن بررسي مصوبات نشست پيشين شوراي قضايي استان، در خصوص برنامه‌هاي آتي اين شورا بحث و تبادل نظر شد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات