۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۷۴۲۵۶۱
دادستان فارس در تشریح ابعاد حادثه تروریستی شاهچراغ:

تروریست های حرم شاهچراغ از داعش خراسان بودند/عناصر کلیدی آنان حذف شدند

تروریست های حرم شاهچراغ از داعش خراسان بودند/عناصر کلیدی آنان حذف شدند
بحرینی گفت: دشمنان با سوء استفاده از فضای اغتشاشات پاییز سال قبل و با هدف انتقام‌گیری از مردم شیراز به خاطر عدم حمایت از آشوبگران، دست به اقدام کور تروریستی زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، سید مصطفی بحرینی دادستان استان فارس در همایش حقوق بشر آمریکایی به تشریح ابعاد حادثه تروریستی حرم شاهچراغ اشاره کرد و گفت: تروریست‌هایی که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) عملیات کردند در داعش خراسان عضویت داشتند که مقر آنان در افغانستان است.

وی افزود: دشمنان با سوء استفاده از فضای اغتشاشات پاییز سال قبل و با هدف انتقام‌گیری از مردم شیراز به خاطر عدم حمایت از آشوبگران، دست به اقدام کور تروریستی زدند.

بحرینی گفت: دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت بودند که با اشراف نیروهای امنیتی این عملیات‌ها خنثی می گشت.

دادستان فارس اظهار داشت: پس از عملیات اول در حرم شاهچراغ(ع)، ضربات زیادی از سوی نیروهای امنیتی به داعش خراسان وارد شد که منجر به حذف عناصر کلیدی آنان شد و بازماندگان این گروه پس ضربات سنگینی که متحمل شده بودند برای ابراز موجودیت خود دست به اقدام دیگری در شاهچراغ(ع) زدند.

ارسال نظرات