۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۷۴۲۶۴۳
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

دشمنان به‌دنبال بازگشت امپراطوری و دیکتاتوری به کشورمان هستند

دشمنان به‌دنبال بازگشت امپراطوری و دیکتاتوری به کشورمان هستند
کرمانشاه ـ سردار ریحانی گفت: دشمنان به‌دنبال بازگشت امپراطوری و دیکتاتوری به کشورمان هستند و ما باید جایگاه خود را بدانیم البته پیروزی همواره از آن ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در مراسم جشن میلاد نبی مکرم اسلام که در مسجد جامع پاوه برگزار شد، اظهار داشت: پاوه به دلیل عقبه و تاریخ پر فراز و نشیبش، چهره‌های زیبایی در طول این مدت و از همان اوایل پیروزی انقلاب به جای گذاشته است.

وی افزود: این درست است که ماموستا قادری، چمران و پاسداران غیر بومی در کنار مردم پاوه بودند اما بدون تعارف مردم اورامانات، به‌ویژه پاوه، دشمن را وادار به عقب‌نشینی کردند.

سردار ریحانی گفت: در اوایل انقلاب اولین اقدام دشمن در جغرافیای پاوه صورت گرفت، به‌طوری که دشمنان قصد ایجاد انشقاق آن را از ایران داشتند اما مردم پاوه در ایران اسلامی با همین مقاومت‌ها و ایستادگی‌ها شهرت دارند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نام ماموستا قادری در ایران اسلامی از نظر سخنان رهبر معظم انقلاب برای همه آشناتر است، اذعان کرد: حضور ایشان در همه صحنه‌های انقلاب دیده می‌شود.

سردار ریحانی اضافه کرد: کشورهای قدرتمند و اثر گذار در دنیا، غرب و اروپا جنگ علیه ما را آغاز کرده‌اند که به حمد خدا ملت ایران همواره مقابله و در همه صحنه‌های انقلاب حضور داشته‌اند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تاکید بر درخشش نام پاوه، تصریح کرد: دشمن درصدد است از طریق فضای مجازی بر افکار جوانان ما مسلط شود که با بصیرت مردم، دشمنان همواره شکست می‌خورند و ما قویتر خواهیم شد.

وی اظهار داشت: در این چند دهه بر بسیاری از سناریوهای دشمن پیروز و سربلند شده‌ایم اما دشمن دست بردار نیست.

سردار ریحانی گفت: دشمنان از ما اسلام بی‌خاصیت می‌خواهند اما ملت بصیر ما این مسائل را شناخته‌اند، لذا ما موظف هستیم بصیرت‌افزایی داشته باشیم.

وی با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان، افزود: دشمنان به‌دنبال بازگشت امپراتوری ودیکتاتوری به کشورمان هستند و ما باید جایگاه خود را بدانیم البته ملت ما سربلند خواهد بود و پیروزی همواره از آن ما است.

سردار ریحانی با اشاره به اینکه چرا نام پاوه می‌درخشد، گفت: ایستادگی مردم باعث شد که برای بهترین دستاورد دفاعی موشک پیشرفته کروز، نام پاوه را بگذارند.

وی با اشاره به مقاومت دو شهر دزفول و پاوه، افزود: اگر دشمن از اول انقلاب موفق می‌شد بخش زیادی از جعرافیای ما را می‌گرفت اما مردم پاوه ماندند و سیلی به دشمنان زدند پس قدر خود، قدر شهدا، ایثارگران و قدر امام جمعه خود را بدانید.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: رهبر انقلاب چه زیبا در شان مردم پاوه سخن گفتند پس نباید این عقبه زیبا از دستمان برود./1400/

ارسال نظرات