۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۷۴۲۶۵۴
آیت الله رئیسی در جمع مسؤولان و کارکنان طرح انتقال آب اصفهان:

هیچ مشکلی باعث توقف طرح انتقال آب به اصفهان نشده است

هیچ مشکلی باعث توقف طرح انتقال آب به اصفهان نشده است
رییس جمهور با تأکید بر ضرورت انتقال آب به اصفهان، گفت: آب رسانی چه در حوزه صنعت و چه در حوزه کشاورزی و چه برای شرب مردم و رفع مشکلات مردم بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور، صبح امروز با حضور در میان کارگران، مسؤولان و طراحان طرح انتقال آب دریای عمان به اصفهان، با تقدیر و تشکر از زحمات همه دست اندرکاران این طرح، گفت: کارهای بزرگ نیاز به عرق ریختن و کار کردن دارد و این طرح‌های بزرگ به دست امثال شما اتفاق می‌افتد.

آیت الله رئیسی در ادامه خاطرنشان کرد: اساس آمدن من به این مناطق قبل از هرچیز تشکر از همه دست اندرکاران است، چرا که این کاری که گزارش آن را به من دادند، حاکی از این است که زمان این طرح به یک سوم کاهش پیدا کرده و این کار بسیار ارزشمندی است که انجام می‌شود.

رییس جمهور با تأکید بر اهمیت آب رسانی در کشور، تصریح کرد: آب رسانی چه در حوزه صنعت و چه در حوزه کشاورزی و چه برای شرب مردم و رفع مشکلات مردم بسیار مهم است، رساندن آب به این نقطه، شیرین کردن آب و رساندن آب به مردم هم آزاد کردن منابع آبی که در اصفهان کم است، بسیار دارای اهمیت می‌باشد.

وی ادامه داد: مسأله اول تشکر از شما و همه کسانی که اینجا نیستند ولی در این مسیر که 28 جبهه کاری است مشغول به کار هستند می‌باشد و از همه آنها تشکر می‌کنیم. به سامان رساندن این کار و رسیدن آب به اصفهان در گرو تلاش شبانه روزی شما است و اعتباراتی هم که لازم است از سوی دولت تأمین خواهد شد و تاکنون نیز با همت استاندار اصفهان، مدیریت پروژه و وزارت نیرو کار دنبال شده است و هیچ زمان این طرح بخاطر نبودن پول متوقف نشده است.

آیت الله رئیسی کاهش زمان طرح انتقال آب دریای عمان به اصفهان را یک کار بزرگ توصیف کرد و گفت: 50 درصد این طرح انجام شده و مرحله دوم نیز آغاز می‌شود و اینها خبرهای خوبی است که مردم باید بدانند این کار مهم با سرعت در حال انجام است و مشکلات پولی و مالی و دیگر موانع در مسیر این طرح هیچکدام مانع از این طرح نشده است و ما از شما و خانواده‌های صبور شما تقدیر و تشکر می‌کنیم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات