۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۷۴۲۸۰۰
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:

پیام شهید «پناهی فر» وحدت و پاسداری از حریم ولایت است

پیام شهید «پناهی فر» وحدت و پاسداری از حریم ولایت است
سردار رضایی با اشاره به تقارن شهادت شهید پناهی فر با هفته دفاع مقدس و هفته وحدت گفت: پیام این شهید وحدت و پاسداری ز حریم ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سردار قاسم رضایی، پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر سعید پناهی فر، در شهرستان کوهدشت، گفت: تابلوی استان لرستان مدافع، حافظ و پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه لرستان 6555 شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: اگر امروز  این استان سرمایه بزرگ و معنوی ۶۵۵۵ شهید را در خود جای داده یعنی انقلاب، نهضت و راه سیدالشهدا و راه امام راحل زنده است و همگی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم.

وی 4 شهید پناهی فر را نمادی از شعار لبیک یا خامنه ای خواند و گفت: این شهید فدای امنیت و آرامش مردم شده است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه شهرستان کوهدشت ۴۵۱ شهید دارد، در دوران دفاع مقدس خط شکن بود امروز حافظ این دستاورد و امنیت است، ادامه داد: دفاع مقدس استمرار دارد.

وی به تقارن شهادت شهید پناهی فر با هفته دفاع مقدس و هفته وحدت اشاره و عنوان کرد: حلقه وصل این مناسبت ها است و نشان می دهد که روحیه انقلابی زنده است.

سردار رضایی شجاع، نترس بودن و بصیر را از جمله خصوصیات این شهید والامقام خواند و اظهارکرد: این ویزگی ها همان خصوصیات رزمندگان دفاع مقدس است و نمادی از همان دوران است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: شهید پناهی فر همه اوصاف یک مجاهد را داشت و یک مجاهد فی سبیل الله بود، به فرمایش سردار دلها شهید پناهی فر شهید بود که شهید شد و شعار این شهید «من یک انقلابی ام» است که این شعار مجموعه مقدس انتظامی است.

سردار رضایی با بیان اینکه پیام این شهید وحدت، لبیک یا خامنه ای و پاسداری از حریم ولایت است، گفت: ادامه راه  شهید در گرامیداشت ارزش ها و احکام الهی است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات