۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۷۴۲۷۲۵

پیام تسلیت امام جمعه خرم آباد درپی شهادت مدافع امنیت سعید پناهی فرد

پیام تسلیت امام جمعه خرم آباد درپی شهادت مدافع امنیت سعید پناهی فرد
نماینده ولی فقیه در لرستان با صدور پیامی درپی شهادت سرهنگ شهید "سعید پناهی‌ فرد"، گفت: امنیت امروز کشور مرهون ایثار و جانفشانی سربازان و دلارمردان بی ادعا است.

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، در متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در پی شهادت سرهنگ سعید پناهی فرد، آمده است: عروج جانگداز شهید مدافع اسلام و سرزمین ایران، دلاور مرد جان برکف و وظیفه شناس لرستانی، سرهنگسعید پناهی نسب که در عملیات مبارزه با اشرار کوردل به درجه رفیع شهادت نائل آمد، موجب تاثر گردید.

شهادت در راه حق و دفاع از میهن اسلامی، افتخار بزرگی است که شامل حال مقربان و شایستگانی می‌شود که شهادت را در آغوش گرفتند، و آخرت را به دنیا ترجیح داده و در جوار معشوق به رستگاری نائل شدند.

عزت و سربلندی این مرز و بوم همواره با طمع بدخواهان و دشمنان همراه بوده و پاسداری از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

امنیت و اقتدار امروز ایران عزیز، در گرو غیرت دلاورمردانی است که بی هیچ ادعایی در اقصی نقاط کشور از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حراست کرده و در این مسیر پر مخاطره تاکنون شهدای فراوانی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

اینجانب شهادت این فرزند لرستانی و خدمتگزار در فرماندهی انتظامی را به ساحت حضرت امام عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف»، رهبر معظم انقلاب اسلامی «مد ظله العالی»، مجموعه فرماندهی انتظامی و عموم مردم لرستان، خصوصا مردم شهید پرور کوهدشت، خانواده و بازماندگان این شهید سرافراز، تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

وی از عموم مردم انقلابی و متدین شهرستان کوهدشت درخواست کرده است به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید والامقام شرکت فرمایند.

پیکر مطهر شهید پناهی‌ فرد ساعت ۹:۳۰ دقیقه یکشنبه نهم مهرماه در زادگاهش کوهدشت تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات