۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۷۳۶۲۰۲
فرمانده انتظامی لرستان:

شهدا برگزیده خداوند متعال هستند

شهدا برگزیده خداوند متعال هستند
الهی با بیان اینکه شهدا برگزیده خداوند متعال هستند، گفت: افتخار می‌کنیم روزانه شهدایی از مجموعه انتظامی در سراسر کشور تقدیم حفظ ارزش‌ها و امنیت کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، یحیی الهی، صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «رسول مهدوی‌پور» در شهرستان کوهدشت با گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا عنایت خداوند متعال است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه افتخار می‌کنیم روزانه شهدایی از مجموعه انتظامی در سراسر کشور تقدیم حفظ ارزش‌ها و امنیت کشور می‌شود، افزود: امروز نیروهای مسلح، ولایت‌مدار و ادامه‌دهنده راه شهدا هستند و نمونه آن شهید مهدوی‌پور است.

وی با بیان اینکه شهدای نیروی انتظامی وفاداری، ولایت‌مداری و از خودگذشتگی را از مکتب امام حسین(ع) یاد گرفته اند، عنوان کرد: مجموعه انتظامی فرزندان برومند امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری هستند که جهت حفظ و حراست از مرزها، امنیت مردم و کشورشان جانشان را در طبق اخلاص می‌گذارند.

الهی با بیان اینکه خدمت به مردم عنایت ویژه از طرف خداوند متعال است، گفت: تأکید روزانه ما به همکاران این است که در راستای نظم و امنیت مردم شتاب کنند.

وی ادامه داد: به تعبیر قرآن شهیدان زنده هستند و شهادت امری با فضیلت است، با توجه به روایتی از امام صادق(ع)، چند گروه هستند که می‌توانند شفاعت کنند و یکی از آنان شهدا هستند که می‌توانند شفیع انسان‌ها شده و آنان را به همراه خودشان وارد بهشت کنند.

الهی یادآور شد: شهید مهدوی‌پور چند ساعت قبل از شهادت با همسرش تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد آهنگ پیشوازی که به نام شهید حاج قاسم سلیمانی است را برایش انتخاب کند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا برگزیده خداوند متعال هستند و اعتقاد و باور ما این است کسانی‌ که به درجه رفیع شهادت می‌رسند، از طرف خداوند انتخاب می‌شوند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات