۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۷۴۲۸۸۵
مسئول موسسه روایت سیره شهدا:

رسالت ما در برابر خون شهدا سنگین است

رسالت ما در برابر خون شهدا سنگین است
حجت الاسلام جوشقانیان گفت: روحانیت کشور ۴ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و شهدا به آرمان‌های امام خود ایمان داشتند و رسالت الهی خود را در خط مقدم نبرد انجام دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام حسین جوشقانیان، ظهر امروز در کنگره «شهدای فضیلت»، گرامیداشت ۵۸ طلبه و روحانی شهید و ۶ هزار و ۵۵۵ شهید لرستان گفت: جامعه روحانیت کشور حدود چهار هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است و همگی تربیت یافته مکتب اهل بیت(ع) هستند.

مسؤول موسسه تفحص سیره شهدا با بیان اینکه شهدای اسلام به آرمان های امام خود ایمان داشتند، افزود: شهدای دفاع مقدس و شهدای روحانیت نیز این زیبایی ها را به خوبی درک کردند و و رسالت الهی خود را در خط مقدم نبرد انجام دادند.

وی با بیان اینکه امام راحل (ره) با تاسی از فرهنگ عاشورا، انسان های بزرگی تربیت کرد که عیار مبارزه را پایین و عیار مقاومت را بالا بردند، ادامه داد: این هنر امام راحل(ره) بود که مکتبی پرورش داد و آرمان های والای آن هنوز ادامه دارد.

حجت الاسلام جوشقانی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نوجوانانی به میدان آمدند که به بلوغ جسمی نرسیده بودند اما تربیت شده مکتب روح الله شدند و به بلوغ فطری و الهی رسیدند، گفت: به برکت وجود مقام معظم رهبری نسل امروز نیز کمتر از نسل دیروز نیست و همان علاقه نسل گذشته را برای رسیدن به معرفت الهی دارد.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس ملت ایران چیزی جز اراده الهی و نور ایمان نهفته نبود، خاطرنشان کرد: فرماندهان دوران دفاع مقدس به برکت اخلاص و مجاهدت به نصرت الهی رسیدند و بدون گذراندن هیچگونه دوره رزمی و عملیاتی در دوران دفاع مقدس برای کشور افتخارآفرینی کردند.

مسؤول موسسه تفحص سیره شهدا با بیان اینکه رسالت ما در برابر خون شهدا سنگین است، اظهار کرد: باید به خوبی انجام وظیفه کنیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات