۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۷۴۲۹۰۳
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

پیروزی انقلاب اسلامی بر اساس تکیه بر مبانی قرآن رقم خورد

پیروزی انقلاب اسلامی بر اساس تکیه بر مبانی قرآن رقم خورد
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: اگر در ایران انقلاب اسلامی رقم خورد و امام راحل انقلاب اسلامی را بر محور قرآن تشکیل داد بر اساس قرآن و با تکیه بر قرآن بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در نشست هم اندیشی فعالان قرآنی که به مناسبت هفته وحدت و با ابتکار سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد، از قرآن به عنوان معجزه جاوید پیامبر اکرم (ص) نام برد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت قرآن گفت: به استناد همین قرآن کریم است که مسلمان جهان بر مدار وحدت حرکت می کنند و مرکز قدرت مسلمان و اعلام محتوای اسلام قرآن است.

وی افزود: اگر در ایران انقلاب اسلامی رقم خورد و امام راحل انقلاب اسلامی را بر محور قرآن تشکل داد بر اساس قرآن و با تکیه بر قرآن بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز امامین انقلاب بر اساس قرآن بر استکبار می تازند و توطئه های استکبار را منکوب می کنند.

این استاد برجسته حوزه های علمیه باد آور شد: چون قرآن را داریم، همه چیز داریم و غنی ترین امت جهان هستیم، زیرا قرآن هرگز کهنه نمی شود.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: امروز ما با پشتوانه قرآن در حوزه های متعدد و متنوع علمی و فرهنگی حرف و سخن برای گفتن داریم و این در تمام ملت های کره زمین بی نظیر است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به محتوای بزرگ و غنی قرآن تصریح کرد: باید همه ما گرد حقیقت قرآن باشیم، زیرا محتوای قرآن هیچ‌گاه کهنه نمی شود، بلکه همواره با تفاسیر جدید گوشه ای از اعجاز بی بدیل آن آشکار می شود./1400/

ارسال نظرات