۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳
کد خبر: ۷۴۲۷۴۶
استاندار کرمانشاه:

علما مانع کمرنگ شدن اتحاد و یگانگی می شوند

علما مانع کمرنگ شدن اتحاد و یگانگی می شوند
کرمانشاه ـ صحرایی گفت: علما و روحانیون باید از هر آنچه که باعث کم رنگ شدن این اتحاد و یگانگی می شود جلوگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در سی و پنجمین همایش بزرگ وحدت که با موضوع پیامبر اعظم (ص)، قرآن، اهل بیت (ع) و اتحاد امت اسلامی و با حضور علمای شیعه و سنی استان کرمانشاه و جمعی از علمای کشور عراق در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: دشمن از پیشرفته ترین امکانات تبلیغاتی خود برای ایجاد تفرقه و خدشه وارد ساختن به وحدت و همبستگی میان مردم استفاده می کند.

استاندار کرمانشاه گفت: امروز دشمنان دین اسلام و مسلمانان برای تطمیع سیاست‌های پلید خود، به اختلاف و ایجاد تفرقه میان مسلمان جهان روی آورده اند و به دلیل واهمه و ترسی که از اتحاد و وحدت آن‌ها دارند از هیچ اقدامی برای خدشه وارد کردن بر اتحاد و وحدت آنها کوتاهی نکرده و نمی‌کنند.

صحرایی افزود: همه وظیفه داریم در عمل به آموزه های اسلامی مان و توجه به حفظ وحدت در تمام زوایا زندگی با دقت و هوشیاری در دام دشمنان گرفتار نشده و همچنان وحدت و همبستگی خود را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه خدشه به وحدت، مهمترین هدف دشمن است، یادآور شد: وحدت در نگاه اسلامی یک امر گذرا نبوده و بلکه یک دستور صریح اسلامی و یک امر بدیهی برای هر مسلمان واقعی است.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: در همین راستا علما و روحانیون باید از هر آنچه که باعث کم رنگ شدن این اتحاد و یگانگی می شود جلوگیری کنند.

وی با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این همایش یادآورشد: برگزاری اینگونه مجمع ها اثرگذاری های بسیار خوبی در استان برای دشمنان و دوستان داشته و پر از نکته های آموزنده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کسانی که سعی می کنند توجه جامعه اسلامی را از دشمنان برگردانند بدون شک دشمنان این جامعه هستند افزود: نباید از توطئه های رژیم اشغالگر قدس و امریکا که حتی لحظه ای از دسیسه علیه نظام و انقلاب ما کوتاهی نمی کنند غافل شد./1400/

ارسال نظرات