۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۷۴۲۶۷۳

آیین گرامیداشت «روز سرباز» در شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد

آیین گرامیداشت «روز سرباز» در شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد
کرمانشاه ـ آیین گرامیداشت «روز سرباز» با حضور جمعی از مسئولین شهرستان سنقر با هدف تکریم از سربازان نمونه و تجدید میثاق با آرمان‌های نظام و شهدای انقلاب این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیین تجلیل و گرامیداشت «روز سرباز» و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس امروز با حضور جمعی از مسئولین شهرستان سنقروکلیایی با هدف تکریم و تجلیل از سربازان نمونه و تجدید میثاق سربازان با آرمان‌های نظام و شهدای انقلاب در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد سنقر برگزار شد.

حجت الاسلام عباس جعفری در مراسم تجلیل از مقام والای سرباز بیان داشت: یک سرباز نمونه باید در تمامی امور خود کوشا باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر ادامه داد: رعایت نظم و انضباط، پایبندی به دین و مذهب، شرکت در نماز‌های جماعت و امور فرهنگی مواردی است که سربازان باید در آن کوشا باشند.

وی در ادامه به وظیفه خطیر سربازان در زمینه تولید و حفظ امنیت ملی اشاره کرد و گفت: نمی‌توانیم نقش جوانان در پیشرفت جامعه را نادیده بگیریم و لازم است از خدمت سربازی به‌عنوان فرصت رشد و شکوفایی استعداد‌های جوانان کشور بهره ببریم.

حجت الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: سربازان نیز باید از امکانات فرهنگی و مشاوره‌ای که به‌صورت رایگان به آن‌ها داده می‌شود نهایت بهره را ببرند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از سربازان نمونه شهرستان سنقروکلیایی تقدیر شد./1400/

ارسال نظرات