۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۷۴۳۱۲۹
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خبر داد؛

دریافت ۲۰۰ اثر در دبیرخانه جشنواره بین المللی موسیقی ایثار

دریافت ۲۰۰ اثر در دبیرخانه جشنواره بین المللی موسیقی ایثار
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره بین المللی موسیقی ایثار ۲۰۰ اثر دریافت کرد، گفت: ۲۳ اثر داخلی، ۱۲ اثر ویژه و چهار اثر بین المللی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی موسیقی ایثار با عنوان (نوای مهر) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه 6555 شهید استان لرستان گفت: علم هنر ظرفیتی برای بیان پیام شهدا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: امروز در جمهوری اسلامی در سایه توجهات شهدا این تجلی خودش را در قالب ایثار و مقاومت نشان داد.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه جشنواره بین المللی ایثار به میزبانی استان لرستان طی سه روز گذشته با حضور ۵۰۰ مهمان از کشور و مهمانانی از کشورهای حوزه مقاومت برگزار شد، خاطرنشان کرد: امروز شهر خرم آباد پایتخت فرهنگی جمهوری اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه 200 اثر به دبیرخانه جشنواره بین المللی موسیقی ایثار ارسال شد، خاطرنشان کرد: از بین آثار داخلی و خارجی 23 اثر داخلی، 12 اثر ویژه و چهار اثر بین المللی انتخاب شدند. 

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه استان لرستان در مسیر انقلاب و حفظ ارزش ها حرکت می کند، گفت: افتخار می کنیم این استان در سایه مقاومت و ایثار، برادری و همدلی همیشه در خط مقدم بوده و هست.

وی گفت: پیام امروز پیام جمهوری اسلامی و مقاومت است و در این مسیر زیر سایه امامین انقلاب به جلو حرکت خواهیم کرد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات