۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۷۴۳۱۳۵
با حضور آیت الله اراکی؛

مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین تبریز برگزار شد

مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین تبریز برگزار شد
جشن عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز با حضور آیت الله اراکی و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، همزمان با هفته وحدت مراسم عمامه‌گذاری طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز با حضور آیت الله محسن اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری و حجج الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و اسماعیل روشن تن مدیر حوزه علمیه استان و جمعی از طلاب و خانواده های آنان، در تالار همایش های مصلی امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی در ابتدای این مراسم، ابراز داشت: در این مراسم ۲۲ نفر از طلاب پس از مصاحبه و کسب نظر مثبت شورای حوزه علمیه استان معمم می شوند.

وی افزود: امروز حوزه های علمیه به عنوان علمداران معارف اهل بیت در عصری که تظاهر زمان و شدت فتنه ها و غیبت مولایمان هستیم و شرایط سختی که امروز مسلمان و شیعیان جهان از جور و ستم ظالمان در رنج هستند

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی افزود: مفتخریم که سربازان امام عصر و فدائیان امام زمان عج و سربازان امام خامنه ای و بار دیگر عهد و پیمان خودشان را برای سربازی امام عصر ان شاءالله و زمینه سازی ظهور آن ولایت عظامای در لباس مقدس روحانیت عمل خواهند کرد.

وی افزود: این عمامه ها نماد بسیار بزرگ و آشکار عالمان دین برای مردم همراه با مردم هست آماده خدمت به اسلام و اهل بیت هستند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات