۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۹۳۸۲۸
آیت الله موسوی جزایری مطرح کرد؛

نقش اثرگذار طلاب در تأمین امنیت

نقش اثرگذار طلاب در تأمین امنیت
خوزستان - آیت الله موسوی جزایری گفت: مبلغان دین و علما خنثی کننده توطئه‌های تروریست‌های داعش هستند.
یه گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، رییس حوزه‌های علمیه خوزستان در آیین عمامه گذاری طلاب سه شهرستان شوش، کرخه و دزفول که در حرم حضرت دانیال نبی(ع) برگزار شد، بیان داشت: خدا را شاکریم که این توفیق را به ما عنایت کرد که در جوار مرقد مطهر دانیال نبی(ع) به همراه آیت الله امام، ریاست حوزه علمیه شوش، حجت الاسلام محمد علی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول و سایر علما و مقامات هستیم.

رییس حوزه‌های علمیه خوزستان عنوان داشت: جمعیت عمده طلابی که امروز  برای خدمت بیشتر معمم می‌شوند از شهرستان‌های شوش، دزفول و کرخه است.

آیت الله موسوی جزایری اظهار داشت: عمده دعای بنده برای حاضرین این است که خداوند آن‌ها را از سربازان فداکار مولایمان حجت بن الحسن(عج) قرار دهد که به یاری خدا بتوانند سربازان مدافع حریم ولایت اهل بیت(ع) باشند و امنیت را در خوزستان حفظ کنند.  

وی علما را به عنوان سدی در برابر دشمنان اسلام نام برد و تصریح کرد: مبلغان دین و علما خنثی کننده توطئه‌های تروریست‌های داعش هستند؛ مردم نیر باید توجه داشته باشند که روحانیت افزون بر آخرت برای دنیا نیز خدمت می‌کند؛ اگر حوزه‌های علمیه نباشند؛ امنیت صدمه می‌بیند.  

رییس حوزه‌های علمیه خوزستان افزود: روحانیون سربازان فداکار امام زمان(عج) و مدافع حریم ولایت اهل بیت(ع) می‌باشند که تلاش آن‌ها در تامین امینت در استان خوزستان اثر گذار است.  

آیت الله موسوی جزایری گفت: فعالیت طلاب، علما و روحانیون در راه تبلیغ دین اسلام باعث شده تا اقدام دشمنان اسلام بی اثر شود.

وی در پایان صحبت‌های خود ابراز داشت:در ماه ربیع الاول بیش از۱۵۰ نفر در استان خوزستان معمم شدند و لباس طلبگی به تن کردند.

لازم به ذکر است، در این آیین ۳۵ نفر از طلاب حوزه‌های علمیه شوش، کرخه و دزفول معمم شدند. /۹۴۵۴۱/پ210/
ارسال نظرات