۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۰:۴۱
کد خبر: ۷۴۳۱۹
آیت الله نوری همدانی:

بقعه امامزاده موسی مبرقع باید توسعه پیدا کند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی بر ضرورت رفع مشکلات امامزاده موسی مبرقع تاکید کرد.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، عصر روز گذشته درحاشیه مراسم رونمایی از ضریح مطهر امامزاده موسی مبرقع که در قم برگزار شد در جمع خبرنگاران، بر ضرورت توسعه امامزاده موسی مبرقع تاکید کرد و گفت: این امامزاده بزرگوار فرزند بلا فصل امام جواد است ولی با این وجود چندان شناخته شده نیست.

این مرجع تقلید با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به این امامزاده بیان داشت: همانگونه که حرم کریمه اهل بیت دارای صحن و بارگاه باشکوهی است این مکان مقدس نیز باید دارای صحن و بارگاهی باشد که مردم و زوار با اشتیاق و رغبت بیشتری به زیارت این مکان مقدس بیایند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم، در ادامه تصریح کرد: متاسفانه در خصوص معرفی این بزرگوار تبلیغ و فرهنگ سازی لازم انجام نشده است و جامعه نسبت به این فرزند امام جواد(ع) آشنایی لازم را ندارد.

این مرجع تقلید خواستار برنامه ریزی لازم مسؤولان استانی جهت معرفی امامزاده موسی مبرقع شد و افزود: باید در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شود و این امامزاده بزرگوار به مردم معرفی شود. بنده اعلام می کنم باید افراد تاثیرگذار فکری کنند و مشکلات این بقعه مبارکه را مرتفع نمایند.

وی با اشاره به مشکلات مسیر دسترسی به این امامزاده تاکید کرد: مسؤولان استان باید سعی کنند با اقدامات لازم و برنامه ریزی مناسب مسیرهای دسترسی به این مکان مقدس را توسعه داده تا زوار و مسافران دچار مشکل نشوند.

این مرجع تقلید درادامه با گرامیداشت دهه مبارک فجر این ایام را تبریک گفت و با اشاره به دستاوردهای متعدد و فراوان انقلاب اسلامی بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب تاکید کرد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات