۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵
کد خبر: ۷۴۳۲۰۴
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

پشتیبانی و همکاری با نیروی انتظامی ضامن امنیت کشور است

پشتیبانی و همکاری با نیروی انتظامی ضامن امنیت کشور است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ساداتی نیروی انتظامی مقتدر و اخلاق‌مدار را یکی از نقاط قوت فراجا دانست و گفت: پشتیبانی و همکاری با نیروی انتظامی ضامن امنیت کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در سرپل ذهاب در سخنانی اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم پیامبر اسلام را بعنوان الگو برای مومنین معرفی می کنند و ماه ربیع الاول یادآور ولادت کسی است که خداوند اورا برای هدایت بشریت فرستاد و به گفته قرآن کریم کسی است که اسوه و الگو برای بشریت است.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: پیامبر (ص) در اخلاق اسوه است خداوند در وصف خلق پیامبر می فرماید تو دارای یک خلق و اخلاق عظیم هستی، همچنین امیر المومنین(ع) درباره اخلاق وصفات نیک پیامبر اسلام فرمود: «پیغمبر (ص) سخی ترین مردم از نظر انفاق، شجاع ترین مردم، راستگوترین، وفادارترین آنها به وعده، نرم ترین آنها از نظر خوی و بزرگوارترین آنها از نظر برخورد است و هرکسی در ابتدا او را می دید ابهتش او را فرامی گرفت و هرکس با او برخورد داشت و اورا می شناخت به او عشق می ورزید».

این استاد حوزه افزود: رمز موفقیت پیامبر اسلام در قرآن کریم همین اخلاق خوب پیامبر (ص) است، این حضرت در هدایت مردم بسیار دلسوز بود بطوری‌که خداوند در قرآن آورده است که گویی برای هدایت مردم می خواهی خود را هلاک کنید.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به اینکه زهد و بی اعتنایی به دنیا یکی دیگر از ویژگی های خاص پیامبر است ، خاطرنشان ساخت: غضب پیامبر اسلام فقط برای خداوند بود و هیچگاه برای خود غضبناک و خشمگین نشد.

حجت الاسلام ساداتی نیز در ادامه گفت: نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشور ستون مقتدر و با صلابت امنیت کشور را تشکیل می دهد.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب بیان کرد: تامین و حفظ امنیت برای کشور آنقدر حیاتی و مهم است که رهبر انقلاب نیروهای مسلح را نوامیس کشور معرفی می کنند.

این استاد حوزه نیروی انتظامی مقتدر و اخلاق‌مدار را یکی از نقاط قوت فراجا کشور دانست و گفت: پشتیبانی و همکاری با نیروی انتظامی ضامن امنیت کشور است.

وی خطاب به سبزپوشان انتظامی گفت: شما عزیزان به فرموده رهبر انقلاب، مجاهدان در راه خدا هستید قدر این نعمت را بدانید و به آن افتخار کنید، در جایی که تمامی شیاطین و مستکبرین دندان طمع و کینه نسبت به مردم دارند این شما هستید که مقتدرانه، شجاعانه و با صلابت همینه پوشالی آنها را درهم شکستید.

حجت الاسلام ساداتی در پایان سخنان خود یادآورد شد: شما مشمول دعای خیر ولی امر مسلمین و مردم عزیز ایران اسلامی هستید و همه مردم امروز به وجود شما عزیزان افتخار می کنند و قدردان زحمات شما در تامین امنیت جامعه هستند./1400/

ارسال نظرات