۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷
کد خبر: ۷۴۳۲۰۵
فرمانده انتظامی کاشان:

هفته نیروی انتظامی فرصتی برای جلب مشارکت مردم با فراجا است

هفته نیروی انتظامی فرصتی برای جلب مشارکت مردم با فراجا است
اصفهان – سرهنگ کاکاوند با اشاره به اینکه اعتماد و مشارکت مردم سبب اقتدار نیروی انتظامی می‌شود، گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای جلب مشارکت مردم با نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ ایرج کاکاوند ظهر امروز در دیداربا فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان کاشان با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: اعتماد و مشارکت مردم سبب اقتدار بیش از پیش نیروی انتظامی می‌شود.

وی مشروعیت به قانون، مقبولیت، پذیرش و رضایتمندی جامعه از مولفه‌های اقتدار نیروی انتظامی دانست و افزود: هفته نیروی انتظامی فرصت خوبی برای جلب مشارکت مردم با نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی کاشان آموزش رعایت حقوق شهروندی، آموزش الگوی رضایتمندی نیروی انتظامی، کیفیت بخشی به خدمات و بالا بردن توان پلیس برای کشف جرائم و پرورش پلیس حرفه‌ای را از اقدامات نیروی انتظامی در راستای اقتدار و رسیدن به اهداف آن برشمرد.

سرهنگ کاکاوند در ادامه به تشریح فعالیت‌های نیروی انتظامی شهرستان کاشان در شش ماهه نخست امسال اشاره کرد از ۱۳۱ هزار و ۹۸۴ تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ خبرداد و افزود: از این تعداد تماس ۵۳ هزار و ۸۶۴ مورد عملیاتی شده است.

وی با اشاره به افزایش ۱۳درصدی برخورد با اراذل و اوباش در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه آن اظهار داشت: برخورد با باندهی فساد طی شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۵۷ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان همچنین از افزایش ۴۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته خبر داد و گفت: گفت: طی این مدت برخورد با معتادان متجاهر و جمع آوری خرده فروشان ۱۶ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به اینکه درایام اربعین امسال ۲۹ هزار و ۲۵۰ گذرنامه تمدید و صادر شده است، یادآورشد: بالغ بر۷ هزار ۳۰۹ گذرنامه زیارتی در ایام اربعین امسال صادر شده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات