۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
کد خبر: ۷۴۳۲۰۸
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

کار نیروهای مسلح مصداق جهاد در راه خدا است

کار نیروهای مسلح مصداق جهاد در راه خدا است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: امروز کار نیروهای مسلح مصداق جهاد فی سبیل الله است و عبادت محسوب می شود و یقینا در پیشگاه خداوند اجر بزرگی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: امنیت کشور ما که زبانزد عام و خاص است مرهون مجاهدت و پایمردی نیروهای نظامی و انتظامی کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با استناد به سخنان رهبری افزود: مقام معظم رهبری نیروهای مسلح را ناموس کشور می دانند، زیرا از دوران جامعه و توطئه های دشمنان خبر داشته و بدون این ما متوجه باشیم با جانفشانی امنیت را به جامعه تزریق می کنند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به امنیت آسمان و زمین کشور اظهار داشت: امروز می بینیم که هواپیما های زیادی از آسمان کشور ما با خیال آسوده در رفت و آمد هستند، یقینا اگر کشور ها احساس ناامنی کنند هرگز کشور ما دالان هوایی کشورها نخواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه خطاب به پرسنل مرزبانی تصریح کرد: امروز کار نیروهای مسلح مصداق جهاد فی سبیل الله است و عبادت محسوب می شود و یقینا در پیشگاه خداوند اجر بزرگی خواهند داشت./1400/

ارسال نظرات