۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۷۴۳۳۹۳
رئیس دفتر شورای‌ نگهبان کرمانشاه:

عملیات «طوفان الأقصی» در دل مستضعفان عالم امید ایجاد کرد

عملیات «طوفان الأقصی» در دل مستضعفان عالم امید ایجاد کرد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام مفید گفت: رژیم صهیونیستی در طول این چند دهه از همه حمایت‌های سیاسی، اقتصادی، حقوقی و رسانه‌ای دستگاه استکبار برخوردار بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محسن مفید شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت فلسطین بر رژیم غاصب اسرائیل، اظهار داشت: بیش از ۷۰ سال است که دستگاه استکباری جهان، ظلمی تاریخی را بر ملت فلسطین و قدس شریف این قبله اول مسلمانان با اشغالگری خود روا داشته است.

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه افزود: رژیم صهیونیستی در طول این چند دهه از همه حمایت‌های سیاسی، اقتصادی، حقوقی و رسانه‌ای دستگاه استکبار برخوردار بوده است.

این استاد حوزه گفت: دولت‌های مستکبر جهان چشم خود را بر روی جنایت‌های این رژیم سفاک بسته‌اند، رژیمی که در خون‌آشامی، کودک‌کشی و جنایت‌آفرینی روی همه سفاکان تاریخ را سفید کرده است.

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه افزود: در سال‌های اخیر دولت صهیونیستی نتانیاهو چندین دوره غزه را بمباران کرده و در یک ماه اخیر نیز این دولت جنایتکار تعرضات متعددی را با حمایت نظامیان صهیونیست و شهرک‌نشینان یهودی افراطی به ساحت مقدس مسجدالاقصی داشته‌ است.

وی تصریح کرد: مقاومت فلسطین بارها به رژیم صهیونیستی هشدار داده که از خطوط قرمز جهان اسلام و فلسطینیان و تعرض به مسجد الاقصی پرهیز کنند وگرنه باید تبعات منفی آن را بپذیرند.

حجت‌الاسلام مفید خاطرنشان کرد: از آنجا که این رژیم سفاک اسرائیل زبانی به جز زبان زور نمی‌فهمد با بی‌توجهی به این هشدارها همچنان به تجاوز، تعدی و عبور از خطوط قرمز جهان اسلام و ملت عزیز فلسطین ادامه داد تا اینکه نیروهای حماس و جهاد اسلامی عملیات بی‌سابقه و غرورآفرین طوفان‌ الاقصی را در سرزمین‌های اشغالی رقم زدند.

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت: کسانی که در درون جهان اسلام از جمله دولت‌مردان تصور می‌کنند به‌دنبال عادی‌سازی روابط با این رژیم نامشروع می‌توانند پایه‌های دولت و قدرت خود را در کشورهایشان محکم کنند با دیدن این عملیات متوجه شدند که این تفکر آنها شرط‌بندی بر روی اسب بازنده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند که عمر رژیم صهیونیستی بیش از ۲۵ سال نخواهد بود و در فرمایشات اخیرشان تاکید کردند که آنها با اقدامات اشتباهشان در موعد مقرر شده برای نابودی تعجیل می‌کنند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: این عملیات امیدی را در دل مستضعفان عالم به وجود آورد، نظام استکباری با در دست داشتن قدرت رسانه‌ای درصدد نشان دادن قدرت و دست برتر خود به توده‌های مظلوم عالم است اما در این عملیات ثابت شد که لانه رژیم صهیونیستی از لانه عنکبوت هم سست‌تر است.

حجت‌الاسلام مفید خاطرنشان کرد: همچنین با انجام این عملیات، نیروهای غاصب صهیونیستی متوجه شدند که فرزندان رشید مکتب اسلام با شجاعت، اخلاص و اتکا به حداقل امکانات در مقابل ارتشی تا دندان مسلح ایستاده‌اند و آنها را حتی در سنگرهای خود به دام می‌اندازند و از بین می‌برند یا به اسارت می‌کشند، از این رو مستضعفان عالم متوجه می‌شوند که فضای رسانه‌ای استکبار جهانی در نشان دادن قدرت پوشالی این رژیم کاملاً دروغ و فریب بوده است.

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت: ملت عزیز ایران همواره در پیروزی‌های جریان مقاومت نقش اصلی و اساسی را ایفا کرده و اگر خواهان استمرار این توفیقات و آزادی نه تنها برای خود بلکه برای سایر ملت‌های جهان هستیم باید از مردم فلسطین، جریان مقاومت در منطقه و نیز مستضعفان عالم حمایت کنیم.

حجت‌الاسلام مفید افزود: این حمایت سبب نزول برکت الهی بر کشور خواهد بود و علاوه بر آن نصرت خداوند را برای کشور و ملت عزیزمان به ارمغان خواهد آورد و موجب پیشرفت در حوزه‌های مختلف می‌شود همچنین آثار بیرونی این حمایت رهایی مستضعفان و مظلومان عالم از زیر یوغ و چتر استکبار خواهد بود./1400/

ارسال نظرات