۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۷۴۳۳۱۸
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه مطرح کرد؛

ازدواج امیرمؤمنان و حضرت زهرا؛ بهترین الگوی ازدواج آسان

ازدواج امیرمؤمنان و حضرت زهرا؛ بهترین الگوی ازدواج آسان
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: بهترین الگو ازدواج آسان برای جوانان ازدواج ساده و آسان حضرت فاطمه زهرا(س) و امیرالمؤمنین(ع) است.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در آیین اهدای پانصد سری جهیزیه به نوعروسان محروم که توسط سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد، عنوان داشت: چشم و هم چشمی امروز به آفت ازدواج جوانان تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با ابزار خوشحالی از پیروزی نیروهای مقاومت، اظهار کرد: امام راحل از سال ۱۳۴۲ از نابودی اسرائیل می‌گفتند و همچنین مقام معظم رهبری هم فرمودند؛ اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و گویا عجله دارند و می‌خواهند سریع‌تر بروند.

وی در ادامه از چشم و هم‌چشمی به عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی یاد کرد و افزود: پدران و مادران ما در گذشته ساده و غیرتشریفاتی زندگی‌های خود را آغاز کردند، اما الان فخرفروشی، مهریه‌های بالا و تشریفات زائد مانع ازدواج آسان جوانان شده است.

آیت‌الله علما با تأکید بر ترویج ازدواج آسان، اظهار کرد: بهترین الگو ازدواج آسان برای جوانان ازدواج ساده و آسان حضرت فاطمه زهرا (س) و امیرالمومنین (ع) است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به نقش مودت و محبت در پایداری زندگی مشترک خانواده ها، گفت: پول، مسائل مالی و دنیوی سبب قوام زندگی نمی‌شود، این مودت و محبت زن و مرد نسبت به یکدیگر است که موجب استحکام خانواده می‌شود./1400/

ارسال نظرات