۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۷۴۳۴۳۷
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

۱۳ آبان نمادی از استکبار ستیزی و آزادی خواهی ملت مبارز ایران است

۱۳ آبان نمادی از استکبار ستیزی و آزادی خواهی ملت مبارز ایران است
حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه ۱۳ آبان ماه نمادی از استکبار ستیزی و آزادی خواهی ملت مبارز ایران اسلامی است، گفت: دانش آموزان میدان دار اصلی راهپیمایی ۱۳ آبان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، ظهر امروز در اولین جلسه هماهنگی یوم الله ۱۳ آبان در استان لرستان گفت: ۱۳ آبان روز مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی و نمادی از استکبار ستیزی و آزادی خواهی ملت مبارز ایران اسلامی است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: حوادث تاریخی بزرگی که در این روز به وقوع پیوسته از جنبه های مختلف قابل تبیین و تحلیل است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

وی عنوان کرد: نقش پررنگ دانش آموزان و دانشجویان در یوم الله ۱۳ آبان امسال نیز مشهود خواهد بود و به نوعی آنها میدان دار اصلی راهپیمایی ۱۳ آبان خواهند بود.

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: ۱۳ آبان نماد مقاومت، شجاعت و وحدت کلمه و روز تجلی ارزش های انقلاب است.

رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان نیز در این جلسه با اشاره به بیان رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم بود، اظهار داشت: ۱۳ آبان روز بسیار مهمی است و امسال نیز مانند سالیان گذشته شاهد حضور پر شور دانش آموزان و فرهنگیان خواهیم بود./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات