۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۷۴۳۵۵۰
در گفت‌وگو با رسا تشریح شد؛

اهداف برپایی نمایشگاه دستاوردهای مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه + فیلم

اهداف برپایی نمایشگاه دستاوردهای مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه + فیلم
حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی از برپایی نمایشگاه دستاورد های مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه به منظور معرفی دستاوردهای ۲۵ ساله آن خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی رئیس مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، پیرامون برپایی نمایشگاه فعالیت ها و دستاورد های مجتمع  آموزشی پژوهشی تبلیغ گفت: مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ در راستای مأموریت های پشتیبانی علمی، محتوایی و آموزشی از عرصه تبلیغ بنا گذاشته شده که در طول 25 سال خدمات ارزشمندی به حوزه های علمیه ارائه کرده است.

وی فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع طلاب و فضلای حوزه علمیه را سبب برپایی این نمایشگاه عنوان کرد و بیان داشت: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در آستانه ایام محرم در جمع  طلاب و فضلای حوزه علمیه و توصیه ایشان مبنی بر تشکیل کانون های عظیم تبلیغی و تشکیل یک کانون مرکزی با محوریت قم که مأموریت تولید محتوای به روز، تنظیم روش های اثرگذار و تربیت مبلغ را برعهده بگیرد، مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ تصمیم گرفت نمایشگاهی را به منظور معرفی  ظرفیت ها و دستاورد های مجتمع برگزار کند.

رئیس مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه علمیه در تبیین فعالیت های این مرکز اظهار داشت: این مجتمع با شش مرکزی که در زیر مجموعه خودش دارد، چهار مرکز آموزشی و یک مرکز پژوهشی و یک مرکز تبلیغ مجازی، هم تربیت مبلغ انجام می دهد و هم محتوای مورد نیاز عرصه تبلیغ را در قالب کتاب و نشریات تولید می کند و هم در عرصه تبلیغ مجازی، حدود 250 مبلغ در این مرکز مشغول هستند و مفاهیم دینی را به جامعه منتقل می کنند.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه چهارشنبه 19 مهر ماه 1402 با سخنرانی آیت الله رجبی افتتاح شده و تا جمعه 28 مهرماه برپا خواهد بود و از 8 صبح تا 12 و بعد از ظهر 15 تا 20 پذیرای طلاب و اساتید حوزه علمیه است.

تعداد بازدید : 3
ارسال نظرات