۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۷۴۳۵۷۰

دولت سیزدهم حامی خانواده و جوانی جمعیت

دولت سیزدهم حامی خانواده و جوانی جمعیت
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان این که دولت حامی عملگری خانواده و جوانی جمعیت است، گفت: نیروی مولد و جوان از پایه های اصلی رشد اقتصادی است.
به گزارش گروه جمعیت و تعالی خانواده خبرگزاری رسا، علی باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در دوره فرهنگی آموزشی آگاهی بخشی به وجوه مثبت ازدواج به هنگام، فرزندآوری و حمایت از نقش مادری ویژه بانوان شاغل در اداره کل تعاون با بیان اینکه دولت سیزدهم حامی عملگرای خانواده و جوانی جمعیت است، افزود: مقام معظم رهبری سال هاست بر مسائل مرتبط با فرزندآوری و جوانی جمعیت تأکید دارند اما این مهم توسط دولت‌های گذشته مغفول مانده بود که با روی کار آمدن دولت سیزدهم شتاب خوبی به خود گرفته است.

وی افزود: جمعیت جوان به عنوان یکی از عوامل مهم اقتدار کشورها به شمار می‌رود و نیروی مولد و جوان به عنوان یکی از پایه‌های اصلی قدرت و رشد اقتصادی اجتماعی کشورها محسوب می‌شود؛ باقری ادامه داد: کشور ما سال‌ها از جمعیت جوان برخوردار بوده و همچنان لازم است این ثروت حیاتی حفظ و تقویت شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: در جامعه امروزی داشتن فرزند در نهاد خانواده و جمعیت جوان یک هنجار ارزشمند است و این مساله ضرورت حمایت سطوح قانونگذاری و سیاستگذاری در راستای رفع موانع و مسائل پیش روی خانواده‌ها در جهت فرزندآوری را بیش از پیش آشکار می‌سازد.

وی با اشاره به تصویب و پیگیری قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دولت سیزدهم تصریح کرد: از دولت سیزدهم می‌توان به عنوان عملگراترین دولت‌ها در حوزه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نام برد؛ گفتنی است در ادامه این مراسم آموزش و آگاهی بخشی به وجوه مثبت ازدواج به هنگام، فرزندآوری و حمایت از نقش مادری توسط خانم دکتر داوودی روانشناس و استاد دانشگاه انجام شد.

ارسال نظرات