۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۷۴۳۵۹۲
آیت الله سبحانی در بیانیه ای:

کشورهای بیدار اسلامی علیه حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به پا خیزند

کشورهای بیدار اسلامی علیه حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به پا خیزند
حضرت آیت الله سبحانی ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه از سازمان ملل و سران کشور‌های اسلامی خواست با محکومیت جنایات این رژیم غاصب، اقدامات مؤثری در جهت پایان دادن به این حملات غیر انسانی انجام دهند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی در بیانیه‌ای حملات مداوم نیروهای اشغالگر اسرائیل علیه مناطق مختلف نوار غزه را محکوم کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مدتی است که اخبار متأثر کننده از سرزمین‌های فلسطین اشغالی به گوش  می‌رسد و تصاویر دلخراش از رسانه‌های جهان مخابره می‌شود. زنان و کودکان و مردم مظلوم فلسطین که قریب 70 سال است از خانه و کاشانه خود بیرون رانده و سرگردان شده‌اند در شدید‌ترین حملات بی‌سابقه به خاک و خون کشیده و حتی آب و غذا و دارو را بر روی آنان بسته‌اند.

لازم است جامعه جهانی و کشورهای بیدار اسلامی، درباره این حملات وحشیانه صهیونیست‌ها، به پا خیزند و انتظار می رود سازمان ملل و سران کشورهای اسلامی ضمن محکومیت جنایات این رژیم غاصب،  اقدامات مؤثری در جهت پایان دادن به این  حملات غیر انسانی انجام دهند.

قم - حوزه علمیه

جعفر سبحانی

20 مهر 1402

27 ربیع الاول 1445

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
آمریکای جنایتکار که هر کجا که جنگ و کشتاری باشد،حاضر هست،خیلی راحت و علنی حمایت کامل خود را از رژیم جعلی و غاصب اعلام میکند و در عمل نیز انواع تجهیزات و سلاح ها را ارسال میکند،ولی باعث تاسف هست که این همه کشور مسلمان و آسیایی فقط در حد حرف آن هم نه همه ی آنها از مردم مظلوم فلسطین که کشورشان غصب شده حمایت میکنند و هر روز شاهد کشتار عظیمی از انسان هایی هستیم که تنها خواسته ی آنها بازپسگیری کشورشان هست و بدون جرمی کشته میشوند.ای کاش راهی را بیان میکردید که بنده بتوانم در حد توانم مالی و جانی کاری انجام دهم.این که فقط نظاره گر باشم خیلی سخت هست
0
0