۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۷۴۳۶۵۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

عوامل بقای رژیم غاصب صهیونیستی از بین رفته است

عوامل بقای رژیم غاصب صهیونیستی از بین رفته است
اصفهان –حجت الاسلام والمسلمین حسینی کاشان با تأکید براینکه عوامل بقای اسرائیل از بین رفته است گفت: جبهه مقاومت تمامی عوامل قدرت رژیم صهیونیستی اسرائیل را از بین برده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم برگزار شد، گفت: جنایات اسرائیل طی ۷۵ سال اشغال فلسطین به اندازه‌ای زیاد است که قابل شمارش نیست.

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل طی ۷۵ سال گذشته همواره از بمب‌های ممنوعه «خلا» که سبب خونریزی مغزی و ایست قلبی می‌شوند برعلیه ملت فلسطین استفاده کرده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: استقاده از بمب‌های فسفری که بدن را تا استخوان می‌سوزاند و «سلاح‌های دایم» که سیستم ایمنی بدن را تخریب و اعضای بدن را مانند اره نابود می‌کند، گاز سمی تشنج زا، قله‌های پروانه ای، بمب‌های دارای اورانیوم ضعیف شده و دیگر سلاح‌های ممنوعه علیه ملت فلسطین طی این سال‌ها همواره در دستور کار رژیم جعلی اسرائیل بوده است.

وی با تأکید بر حمایت و پشتیبانی همه جانبه ملت قهرمان ایران از مردم فلسطین و جبهه مقاوت متذکر شد: اعراب منطقه که برای ارتباط با رژیم صهیونیستی مسابقه می‌دهند در واقع روی اسب بازنده قمارمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین خطاب به کشور‌های ترکیه و آذربایجان هشدارداد تا قدرت جبهه مقاومت را بینند و از شیطنت‌های خود برای تغییر مرز‌ها دست بردارند.

به گفته وی اگر اسرائیل حملات خود را به غزه ادامه دهد براساس پیش بینی خود اسرائیلی‌ها رژیم جعلی صهیونیستی تا سال ۲۰۲۸ نیز دوام نخواهد آورد و زودتر از زمان موعد شاهد فروپاشی اسرائیل خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر اینکه عوامل بقای اسرائیل از بین رفته است، اظهار داشت: امروز مقاومت مردم فلسطین و جبهه مقاومت تمامی عوامل قدرت رژیم صهیونیستی اسرائیل را از بین برده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: نیرو‌های مقاومت باعملیات طوفان الاقصی در عمق ۴۰ کیلومتری داخل اسرائیل که عملیاتی ترکیبی بود اشراف اطلاعاتی موساد و سازمان سیا را زیرسوال برد و به دنیا ثابت کرد ارتش اسرائیل پوشالی است.

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات