۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۷۴۳۶۵۸

خروش مردم کاشان در حمایت از مردم فلسطین

خروش مردم کاشان در حمایت از مردم فلسطین
اصفهان - مردم کاشان امروز بعد از اقامه نماز جمعه از مصلی بقیه الله الاعظم کاشان تا مسجد امام رضا در بلوار امام رضا به حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مردم مومن و انقلابی کاشان امروز بعد از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان با شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش اسرائیل از عملیات فلسطینی‌ها در برابر این رژیم غاصب حمایت کردند.

مردم کاشان با در دست داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین، گروه‌های مقاومت، پلاکارد‌ها و عکس‌هایی از رهبر معظم انقلاب و رهبران مقاومت به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، حمایت خود را با سردادن شعار‌های دشمن شکن ابراز کردند.

مردم کاشان با سردادن شعارهای، نصرالله و فتح قریب، مرگ بر اسرائیل مردم فریب،‌ای لشگر صاحب زمان آماده باش، بهر نبردی بی امان آماده باش، ولایت فقیه اصل دین است، محور اتحاد مسلمین است، نه سازش نه تسلیم نبرد با اسرائیل ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایت رژم کودک کش صهیونیستی، خشم و انزجار خود را از اسرائیل به مردم جهان نشان دادند.

لازم به ذکر است، در پایان راهپیمایی امروز مردم کاشان قطعنامه‌ای به حمایت از عملیات غرورآفرین مبارزان فلسطینی قرائت شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات