۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۷۴۳۷۲
عضو خبرگان رهبری:

خدمت به مردم افتخاری برای مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه با تاکید بر مردمداری امام راحل گفت: مسؤولان خدمت به مردم را باید افتخار و توفیقی برای خود بدانند.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در مرجمع مسؤولان شهرستان مراغه، اظهار داشت: خدمت بی منت وظیفه تمامی مدیران و مسؤولان نظام اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: این انقلاب با ایثارگری فرزندان این مرز و بوم به پیروزی رسید، از این رو انجام وظیفه از سوی مدیران کوچکترین خدمت به مردم است.

امام جمعه مراغه با انتقاد از نارضایتی مردم از تعدادی مدیران، گفت: تکریم ارباب رجوع و برخوردی انسانی و دینی با مردم وظیفه مسؤولان نسبت به مردم شهیدپرور است، ما انقلاب کردیم تا روابط ارباب و رعیتی از بین برود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیشرفت، توسعه و بهره برداری و اجرای طرح های بزرگ عمرانی در سایه قیام خونین حسینی امام راحل و مردم بر مبنای قرآن و عترت صورت گرفته است.

همچنین در این مراسم سید سعید کاشانی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری مراغه در سخنانی گفت: طی دهه مبارک فجر امسال 39 طرح عمرانی در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار مراغه نیز در سخنانی گفت: ارتقای سطح ایمنی شهر و شهروندان از مقوله های مهم در شهرداری ها محسوب شده و این شهرداری برای تحقق این امر اقدام به احداث ساختمان مرکزی آتش نشانی مراغه کرده است./935/پ202/ص
ارسال نظرات