۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۷۴۳۷۶۱
رئیس مجمع نمایندگان طلاب:

اتفاقات امروز غزه، غم سنگینی بر قلب مسلمانان جهان است

اتفاقات امروز غزه، غم سنگینی بر قلب مسلمانان جهان است
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر اتفاقات امروز غزه را غم سنگینی بر قلب مسلمانان جهان دانست و گفت: همه باید کمک کنند تا حصر غزه شکسته شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه در جمع رؤسای مجامع استانی که در ساختمان مجمع نمایندگان طلاب برگزار شد، ابراز کرد: امام صادق علیه السلام در روایتی فرموده است: «العالِمُ بِزَمانِهِ لا تَهجُمُ عَلَیهِ اللَّوابِس/ آن کس که به زمان خویش دانا و آشنا باشد، شبهات به او هجوم نمی آورند».

وی اظهار داشت: اگر فعالیت های روحانیت، ترکیبی از مباحث علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است، ارتباطات آنان نیز باید ترکیبی باشد و یک روحانی اگر نتواند ارتباط مردمی داشته باشد، نمی تواند از محتوا و میراث اهل بیت (ع) بهره برده و آن را به آحاد جامعه برساند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب در بخش دیگر از سخنان خود به حملات وحشیانه به مردم غزه اشاره کرد و ابراز داشت: ما برای حمایت از مردم غزه و کودکان فلسطین این آمادگی را داریم که کمک های مردمی را به دفتر فلسطین در تهران رسانده و از آنجا به مردم غزه تحویل گردد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر خاطرنشان ساخت: اتفاقات امروز غزه، غم سنگینی بر قلب مسلمانان جهان است و همه باید کمک کنند تا حصر غزه شکسته شود.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب در پایان بیان داشت: دولت هایی که با کمک ها و سخنان خود بر حصر مردم غزه می افزایند، خائن هستند و مردم جهان ومسلمانان این خیانت را فراموش نخواهند کرد.

ارسال نظرات