۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۷۴۳۸۲۴
مدیر حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین تبریز؛

عزم امت واحده اسلامی ریشه کن کردن فوری صهیونیسم است

عزم امت واحده اسلامی ریشه کن کردن فوری صهیونیسم است
حجت الاسلام بجانی گفت: گردان های ملت های اسلامی در حال آماده باش و ورود به جنگ با رژیم غاصب هستند و بزودی شاهد ریشه کن شدن کامل این رژیم کودک کش خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، تجمع حمایت از غزه و جبهه مقاومت در حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین علیه السلام تبریز برگزار گردید.

در این مراسم حجت‌الاسلام روح الله بجانی مدیر حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین علیه السلام تبریز با اشاره به فرا رسیدن تاریخ انقضای رژیم جعلی اسراییل گفت: گردان های ملت های اسلامی در حال آماده باش و ورود به جنگ با اسرائیل هستند و بزودی شاهد ریشه کن شدن کامل این رژیم کودک کش جعلی صهیونیسم خواهیم بود.

استاد سطح عالی حوزه افزود: وضعیت اسرائیل بدتر از داعش است. داعش ادعای دولت اسلامی عراق و شام را نمود و در عراق و شام توسط رزمندگان مقاومت از صفحه روزگار محو شد و رژیم منحوس صهیونیستی سال هاست که ادعای دولت نیل تا فرات یهودی (دنفی) را دارد و در قطعه ای از فلسطین گرفتار شده است. شاید این چند سال، با چهره بزک شده، خود را حفظ کرده است.

وی تاکید کرد: امروز بصیرت مردم فلسطین و ممالک اسلامی شیشه جان اسرائیل را شکسته است و زمان انقضای آن فرا رسیده است. گردان های جبهه مقاومت شیعه و سنی، امت واحده اسلامی را تشکیل داده اند و منتظران مسیح و پیروان حضرت عیسی علیه السلام هم در حال پیوستن به جبهه مقاومت هستند و عزم امت واحده اسلامی ریشه کن کردن فوری صهیونیسم است.

مدیر مرکز تحقیقات و پژوهش دفتر نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: مسئله فلسطین مسئله اسلام و مسلمین و همه اهل توحید و شاه کلید دروازه جهان برای رسیدن به ظهور منجی جهان است، لشکریان حضرت مهدی(عج) در فلسطین به سپاه جهانی تبدیل خواهند شد و جبهه دجال را از بین خواهند برد.

عضو شورای حوزه علمیه استان با اشاره به اتکای دولت الهام علی اف به لانه سست عنکبوتی اسرائیل گفت: علایم و نشانه های قطعی شکست اسرائیل باید درس عبرتی برای دولت الهام باشد و بداند که لانه عنکبوت، او را از سقوط نجات نخواهد داد و انتظار می رود همه منافع رژیم صهیونیستی را در جمهوری آذربایجان از بین ببرد. در غیر اینصورت مردم آذربایجان، اشغالگری نرم آن کشور توسط اسراییل را خاتمه داده خواهند داد.

حجت الاسلام بجانی در پایان از بزرگان حوزه علمیه قم خواست تا زمینه حضور رزمندگان مقاومت حوزه های علمیه در جنگ با اسرائیل را فراهم نمایند.

حسین ثالث مؤید

ارسال نظرات