۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۴۳۹۴۳
حجت الاسلام ایران نژاد:

روحانیت دانشمند و اهل قلم جنایات رژیم صهیونیستی را برای جوانان تبیین کنند

روحانیت دانشمند و اهل قلم جنایات رژیم صهیونیستی را برای جوانان تبیین کنند
حجت الاسلام ایران نژاد تأکید کرد که روحانیون دانشمند و اهل قلم امروز باید واقعیت ها را برای جوانان عزیزی که شاید آگاهی کمتری نسبت رژیم صهیونیستی دارند، تبیین کنند.

حجت الاسلام محمدباقر ایران نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت های مهم بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت، تصریح کرد: از جمله فعالیت های مهم بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت، ساماندهی کارهای فرهنگی کاروانها و برگزاری جلسات آموزشی در ایام حج تمتع و تخصیص روحانی کاروان به همراه معین یا معینه به کاروانهایی که تعداد زائرین بیشتری دارند.

وی افزود: نظارت بر عملکرد روحانیون کاروانها و مدیران کاروانها و ارزیابی روحانیون محترمی که معمولا این روحانیون سطوح بالایی دارند جذب شدند که از اساتید حوزه و دانشگاه می باشند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در آذربایجان شرقی عنوان کرد: از جمله فعالیت های بعثه مقام معظم رهبری اعزام روحانی یا مداح در کاروان های عتبات عالیات و برگزاری جلسات آموزشی و نظارت بر عملکرد آن ها است.

کارشناس دینی و مذهبی در رابطه با نقش فرقه ضاله وهابیت بیان کرد: فرقه وهابیت یک فرقه ضاله میباشد و نقش اینها فقط عمدتا مخالفت با اسلام و قرآن است، با اینکه خودشان ادعای مسلمانی دارند هیچ بویی از اسلام و قرآن نبردند و همیشه و همه جا بر علیه اسلام و مسلمین فعالیت کردند از جمله در حمله داعش به سوریه و عراق نقش اصلی را به عهده داشتند.

حجت الاسلام ایران نژاد اظهار کرد: الان جنگ رژیم صهیونیستی با نیروهای مقاومت حماس اتفاق افتاده در هیچ جا نمی توانید ببینید که مفتی های عربستان بیایند رژیم صهیونیستی را محکوم کنند، نه تنها محکوم نمی کنند شاید در خفا با رژیم صهیونستی همکاری داشته باشند اینهایی که مدعی اسلام هستند کاملا دورغ می گویند اینهمه بچه های مظلوم و بی گناه فلسطین شهید می شوند یکبار هم اسراییل را محکوم نکردند.

وی در پایان گفت: روحانیون دانشمندان و اهل قلم امروز باید احساس تکلیف کنند و بپاخیزند، و با محکوم کردن رژیم صهیونیستی و واقعیت ها را برای جوانان عزیزی که شاید آگاهی کمتری نسبت به این غده سرطانی دارند تبیین کنند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات